جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

وزیر انرژی و معادن تونس: آماده همکاری با مپنا هستیم

گروه مپنا، روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، میزبان وزیر انرژی و معادن تونس و هیئت همراه بود.

گروه مپنا، روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، میزبان وزیر انرژی و معادن تونس و هیئت همراه بود.
“منجی مرزوق” وزیر انرژی و معادن تونس به همراه تنی چند از مقامات تونسی از جمله سفیر این کشور در تهران و معاونان خود در بخش نفت و برق این وزارتخانه از کارخانجات مپنا دیدار کردند.
آقای مرزوق در بازدیدی سه ساعته با حضور در سالن‌های تولید کارخانجات شرکت‌های مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا)، مهندسی و ساخت پره توربین (پرتو) و مهندسی و ساخت ژنراتور مپنا (پارس) با توانمندی‌های گروه مپنا در زمینۀ مهندسی، طراحی و ساخت نیروگاه‌های حرارتی و توربین‌های بادی آشنا شد.
مدیرعامل گروه مپنا در این دیدار ضمن ابراز خشنودی از حضور هیئت تونسی، از آمادگی کامل مپنا برای همکاری با کشور مسلمان تونس خبر داد.
“عباس علی‌آبادی” افزود: گروه مپنا آماده همکاری با کشور تونس در زمینه‌های مختلف همچون نیروگاه و انرژی‌های نو در قالب‌هایی همچون طراحی، تأمین و ساخت (EPC)، سرمایه‌گذاری و آموزش نیروی انسانی است.
مرزوق نیز ضمن ابراز خرسندی از این بازدید، اظهار داشت: علی‌رغم آشنایی با توانایی‌های مپنا، آنچه در این بازدید مشاهده شد، فراتر از تصورات من بود.
وی تلاش مپنا برای رسیدن به خودکفایی در زمینه‌های مختلف صنعت نیروگاهی را با تلاش‌های شرکت ایرباس برای مستقل شدن در صنعت هوانوردی مقایسه کرد و از همکاری با مپنا در زمینۀ نیروگاهی و انرژی‌های تجدیدپذیر استقبال کرد.
وزیر انرژی و معادن تونس پیش از این با “حمید چیت‌چیان” وزیر نیرو نیز دیدار داشت.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا