جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آغاز بهره‌برداری نخستین واحد بخار نیروگاه چابهار توسط گروه مپنا

نخستین واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار، توسط شرکت مپنا افتتاح و به شبکه سراسری برق متصل شد و در ابتدای پیک مصرفی امسال، 160 مگاوات به توان تولید برق کشور افزود. آیین افتتاح واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار با حضور سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد و در این مراسم ضمن بررسی شرایط و ویژگی‌های فنی پروژه به ابعاد توسعه منطقه‌ای و کارآفرینی حاصل از این پروژه نیز پرداخته شد. احداث بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار به همراه مشترکات مورد نیاز این بخش طی دو قرارداد مکمل جهت تامین تجهیزات و انجام خدمات مهندسی و اجرا به شرکت مپنا سپرده شد. از ویژگی‌های این پروژه می‌توان به توربین بخار آن با ظرفیت 160...

نخستین واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار، توسط شرکت مپنا افتتاح و به شبکه سراسری برق متصل شد و در ابتدای پیک مصرفی امسال، 160 مگاوات به توان تولید برق کشور افزود. 
آیین افتتاح واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار با حضور سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد و در این مراسم ضمن بررسی شرایط و ویژگی‌های فنی پروژه به ابعاد توسعه منطقه‌ای و کارآفرینی حاصل از این پروژه نیز پرداخته شد. 
احداث بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار به همراه مشترکات مورد نیاز این بخش طی دو قرارداد مکمل جهت تامین تجهیزات و انجام خدمات مهندسی و اجرا به شرکت مپنا سپرده شد. 
از ویژگی‌های این پروژه می‌توان به توربین بخار آن با ظرفیت 160 مگاوات اشاره کرد. شرکت تولید نیروی جنوب شرق صبا کارفرمای این پروژه و مشاور کارفرما، شرکت مهندسین مشاور نیرو بوده‌اند.  
شایان ذکر است پیشتر دو واحد گازی این پروژه توسط گروه مپنا احداث و تحویل شده است.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا