جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تمجید رئیس جمهور ونزوئلا از دستاوردهای صنعتی مپنا

«نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا به همراه 9 نفر از وزیران کابینه آن کشور، طی سفر دو روزه خود به تهران، عصر روز یکشنبه 22 خرداد ماه از کارخانه‌های گروه مپنا بازدید کرد و با تمجید از دستاوردهای این گروه صنعتی، فناوری‌ها و تولیدات مپنا را بسیار تاثیرگذار توصیف کرد.

«نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا به همراه 9 نفر از وزیران کابینه آن کشور، طی سفر دو روزه خود به تهران، عصر روز یکشنبه 22 خرداد ماه از کارخانه‌های گروه مپنا بازدید کرد و با تمجید از دستاوردهای این گروه صنعتی، فناوری‌ها و تولیدات مپنا را بسیار تاثیرگذار توصیف کرد.
رئیس‌جمهور ونزوئلا به همراه علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو و محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور از دستاوردهای کارخانجات گروه مپنا بازدید کرد و مورد استقبال ویژه عباس علی‌آبادی، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه مپنا قرار گرفت.
مدیرعامل گروه مپنا در ابتدای این دیدار به ارائۀ توضیحات مختصری درباره ساختار شرکت مپنا و پروژه‌های بین‌المللی این گروه پرداخت و طرح‌های بزرگ این گروه در زمینۀ تولید انرژی و ساختِ نیروگاه در کشورهای مختلف جهان را تشریح کرد. 
علی‌آبادی در ادامه با اشاره به رتبه سوم گروه مپنا در میان صاحبان فناوری توربین گازی در عرصه جهانی به استناد نشریه معتبر McCOY، تأکید کرد: مپنا به عنوان یک مجموعه صاحب تکنولوژی، ظرفیت‌های متعددی را برای ساخت و تولید تجهیزات کلیدی مورد نیاز صنایع زیرساختی و راهبردی، توسعه داده است.
در جریان این دیدار، رئیس‌جمهور ونزوئلا از سالن‌ تولید توربین و دیگر توانمندی‌های گروه مپنا در کارخانه شرکت توگا دیدن کرد و توضیحاتی دربارۀ نحوۀ فعالیت این گروه بزرگ صنعتی و ظرفیت‌های تولیدی و دانشی موجود در بخش‌های مختلف آن که منجر به تکمیل زنجیرۀ ساختِ داخلِ تمامی تجهیزات موردنیاز در صنایع حوزه انرژی و حمل و نقل شده، دریافت کرد.
مادورو در پایان این بازدید ضمن دعوت از مدیرعامل گروه مپنا جهت بازدید از کشورش ونزوئلا، خواستار گسترش همکاری با مپنا در جهت توسعه بنیان‌های صنعتی این کشور شد.
وی همچنین در دفتر یادبود گروه از پیشرفت‌های مپنا تمجید کرد و نوشت: «از مجتمع صنعتی گروه مپنا بازدید کردم و تحت تأثیر پیشرفت‌های علمی و فناوری مپنا که شامل 70 شرکت در زمینه‌هایی مانند برق، نفت و حمل و نقل است، قرار گرفتم.»
شایان ذکر است، تنوع و کیفیتِ توانمندی‌های گروه مپنا در حوزه‌های مختلف شامل برق، نفت و گاز، حمل و نقل ریلی، برقی‌سازی و … نظر مثبت مهمانانِ کشور فراقاره‌ای و شمال آمریکای جنوبی را به خود جلب کرده بود.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا