جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پیام تسلیت رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل گروه مپنا به مناسبت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه

بسم الله الرحمن الرحیم
مجاهد نستوه و مبارز، چهره درخشان اسلام و انقلاب، عالمِ مبرّز، آیت‌الله حاج علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی (رضوان الله علیه)، در ایام سوگ حضرت فاطمه معصومه (س) به دیدار معبود شتافت.
یار دیرین امام و رهبری، از رهروان پیشگام حضرت امام رضوان‌الله تعالی و شخصیت تأثیرگذار در انقلاب شکوهمند اسلامی، دفاع مقدس و در دوران سازندگی بود که با ایفای نقش در احیا و توسعۀ صنعت و اقتصاد کشور، برگ زرینی در صفحات درخشان نظام و انقلاب و خاطرۀ ملت شریف ایران از خود برجای گذاشت.
بی شک ثمرۀ عمری پربرکت و سرشار از شجاعت، ذکاوت وافر، پرکاری و همگامی در گذرگاه‌‌های صعب بود که در پیام مقام معظم رهبری از ایشان به عنوان «رفیق دیرین، همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی و همکار نزدیک سال‌های متمادی در عهد جمهوری اسلامی» یاد شده است.
امروز یار و همسنگر رهبری، در شب شهادت امیرکبیر، به صف دیگر سرداران شهید انقلاب و یاران سفر کرده‌اش پیوسته تا حاصل عمر پربرکت آن بزرگ مرد در عشق خدمت به نظام و ملت، در سایۀ شفاعت اهل بیت (علیهم السلام) و همسنگران شهیدش، به رحمت واسعه الهی و علوّ درجات امتداد یابد.
اینجانب ارتحال این یار صدیق نظام و انقلاب را به محضر مقام معظم رهبری، بیت آن فقید سعید و ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت عرض نموده، برای ایشان آمرزش و غفران بیکران پروردگار سبحان و برای عموم بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

عباس علی‌آبادی
رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا