جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور شرکت توسعه بهداشت و سلامت مپنا در نمایشگاه بین‌المللی «ایران هلث»

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی «ایران هلث» با محوریت تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از روز سه‌شنبه سوم خرداد 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد. شرکت توسعه بهداشت و سلامت مپنا به عنوان متولی حوزه سلامت در گروه مپنا، در این نمایشگاه در غرفه شماره 21 سالن 38B به ارائه توانمندی‌های خود برای بازدیدکنندگان می‌پردازد. نمایشگاه «ایران هلث» به عنوان معتبرترین نمایشگاه بین‌المللی حوزه سلامت، هر ساله میزبان تولیدکنندگان داخلی و خارجی تجهیزات پزشکی در تمامی حوزه‌ها است. شرکت توسعه بهداشت و سلامت مپنا که در سال 1394 با سرمایه‌گذاری مشترک گروه مپنا و وزارت بهداشت، درمان و...

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی «ایران هلث» با محوریت تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از روز سه‌شنبه سوم خرداد 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
شرکت توسعه بهداشت و سلامت مپنا به عنوان متولی حوزه سلامت در گروه مپنا، در این نمایشگاه در غرفه شماره 21 سالن 38B به ارائه توانمندی‌های خود برای بازدیدکنندگان می‌پردازد.
نمایشگاه «ایران هلث» به عنوان معتبرترین نمایشگاه بین‌المللی حوزه سلامت، هر ساله میزبان تولیدکنندگان داخلی و خارجی تجهیزات پزشکی در تمامی حوزه‌ها است.
شرکت توسعه بهداشت و سلامت مپنا که در سال 1394 با سرمایه‌گذاری مشترک گروه مپنا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل شده است در حوزه ساخت و تأمین تجهیزات پزشکی همچون اکسیژن‌ساز، ام.آر.آی و سی‌تی‌اسکن و ارائه خدمات پیشرفته تصویربرداری از جمله تله‌رادیولوژی در مراکز درمانی فعال است.
در همکاری مشترک میان گروه مپنا و وزارت بهداشت، شرکت توسعه بهداشت و سلامت مپنا به 36 بیمارستان وابسته به وزارت بهداشت خدمات پزشکی ارائه می‌دهد.
گسترش همکاری با دیگر بیمارستان‎‌های دولتی و خصوصی و بومی‌سازی تجهیزات پیشرفته پزشکی مانند ام.آر.آی و سی‌تی‌اسکن از برنامه‌های آتی بخش سلامت مپنا است.
نمایشگاه «ایران هلث» روز ششم خرداد به کار خود پایان می‌دهد.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا