جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اهدای تندیس نقره‌ای‌ به گروه مپنا برای پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس F هنگام

مپنا نیوز - در دهمین دورۀ جایزۀ ملی مدیریت پروژۀ ایران، تندیس نقره‌ای و عنوان “بالاترین سطح اهدا شده" در اَبَر پروژه‌ها به پروژۀ نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس F هنگام اهدا شد. جایزۀ ملی پروژۀ برتر برای اعطای “تقدیرنامه و تندیس‌“ به شرکت‌های برتر و مطرح در انجام پروژه‌های بزرگ، برپا می‌شود که امسال نیز این مراسم، روز چهارشنبه سیزدهم بهمن 1400 برگزار شد. پروژۀ نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس F هنگام که که فرآیند ارزیابی و ممیزی آن از سوی ارزیابان و کارشناسانِ انجمن مدیریت پروژه ایران انجام شد، در گروه “اَبَر پروژه‌ها”، تندیس نقره‌ای دریافت کرد. پروژه نیروگاه سیکل‌ترکیبی...

مپنا نیوز – در دهمین دورۀ جایزۀ ملی مدیریت پروژۀ ایران، تندیس نقره‌ای و عنوان “بالاترین سطح اهدا شده” در اَبَر پروژه‌ها به پروژۀ نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس F هنگام اهدا شد.
جایزۀ ملی پروژۀ برتر برای اعطای “تقدیرنامه و تندیس‌“ به شرکت‌های برتر و مطرح در انجام پروژه‌های بزرگ، برپا می‌شود که امسال نیز این مراسم، روز چهارشنبه سیزدهم بهمن 1400 برگزار شد.
پروژۀ نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس F هنگام که که فرآیند ارزیابی و ممیزی آن از سوی ارزیابان و کارشناسانِ انجمن مدیریت پروژه ایران انجام شد، در گروه “اَبَر پروژه‌ها”، تندیس نقره‌ای دریافت کرد.
 پروژه نیروگاه سیکل‌ترکیبی هنگام به‌عنوان نخستین ساختگاه از مجموعه تفاهم‎نامه احداث نیروگاه‎های کلاسF، شامل دو واحد گازی از نوع توربین‌های کلاسF، به ظرفیت اسمی 307 مگاوات، به همراه یک واحد بخار به ظرفیت اسمی 292 مگاوات و در مجموع به میزان 906 مگاوات و با میزان بهره‌وری 58 درصد در حالت سیکل‌ ترکیبی به همراه سیستم خنک‌کن یک‌بارگذر (Once Through) به­صورت  EPCFو با تلاش همکاران گروه مپنا در شرکت احداث و توسعه پروژه‎های ویژه مپنا (توسعه 3) در حال احداث است. 
کسب دانش و بومی‌سازی نصب و راه‌اندازی واحدهای کلاس F در گروه مپنا، بیشینه استفاده از توانِ متخصصان داخلی و کمینه‌سازی میزان نظارت شرکت‌های خارجی بر عملیات اجرایی، ارائه و اجرای طرح توسعه پست نیروگاه موجود جهت جلوگیری از تأخیر راه‌اندازی واحد نخست با پست  GIS و نیز عدم توقف روند اجرایی پروژه در شرایط همه­گیری ویروس کرونا با به‌کارگیری و نظارت بر شیوه‌نامه‌های ایمنی و بهداشتی از دستاوردهای مهم این پروژه است.
به‌کارگیری توربین و ژنراتورهای کلاس F صرف‌نظر از بهره‌وری بالا، از آلایندگی کمتری برخوردار است که در راستای اهداف توسعه پایدار و عهدنامه‌های بین‌المللی، به‌ویژه  توافق‌نامه پاریس بوده و سازگاری بیشتری با محیط‌زیست دارد. هم­چنین، این انتقال دانش فنی بر بهبود اشتغال­زایی در کارخانه‌ها موثر بوده و توان صنعت برق کشور را افزایش خواهد داد.
 

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا