جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قرارداد فروش ۵۰ دستگاه لوکوموتیو بین فولاد مبارکه و مپنا امضا شد

قرارداد فروش ۵۰ دستگاه لوکوموتیو MAP24-1، بین شرکت فولاد مبارکه اصفهان و گروه مپنا با حضور رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت به امضا رسید.

قرارداد فروش ۵۰ دستگاه لوکوموتیو MAP24-1، بین شرکت فولاد مبارکه اصفهان و گروه مپنا با حضور رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت به امضا رسید.
«محمدیاسر طیب‌نیا» و «عباس علی‌آبادی» مدیران عامل شرکت فولاد مبارکه و گروه مپنا، قرارداد فروش ۵۰ دستگاه لوکوموتیو را روز یکشنبه هفدهم بهمن 1400، امضا نمودند.
بر اساس مفاد این قرارداد، شرکت مپنا متعهد شده است که نسبت به تولید و تحویل ۵۰ دستگاه لوکوموتیو MAP24-1 به شرکت فولاد مبارکه در طی ۲ سال آینده اقدام کند.
لوکوموتیو MAP24-1 به عنوان نخستین لوکوموتیو ساخت ایران، نتیجه تلاش گروه مپنا در شرکت مهندسی وساخت لوکوموتیو مپنا است که تاکنون 25 دستگاه از آن تحویل سایر بهره‌برداران ریلی شده است. این لوکوموتیو با بهره‌گیری از 93 درصد ساخت داخل به‌گونه‌ای طراحی شده است که با شرایط آب و هوایی ایران کاملاً سازگار بوده و در کلیه خطوط و نواحی راه‌آهن کشور قابل بهره‌برداری است.
لوکوموتیو MAP24-1 با توان 3300 اسب بخار، مجهز به موتور دیزل 16 سیلندر توربورشارژ بوده و یک لوکوموتیو دیزل الکتریک محسوب می‌شود. 

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا