جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پشتیبانی از تولید بدون وقفه گاز در زمستان با راه‌اندازی توربوکمپرسورهای جدید مپنا

مپنا نیوز - گروه مپنا با راه‌اندازی واحدهای جدید توربوکمپرسور در میدان گازی پارس جنوبی، موفق به ثبت رکوردی جدید و پشتیبانی جریان تولید گاز کل کشور در زمستان 1400 شد.

مپنا نیوز – گروه مپنا با راه‌اندازی واحدهای جدید توربوکمپرسور در میدان گازی پارس جنوبی، موفق به ثبت رکوردی جدید و پشتیبانی جریان تولید گاز کل کشور در زمستان ۱۴۰۰ شد.
با راه‌اندازی این پنج واحد توربوکمپرسور در فازهای ۱۳، ۱۹ و ۲۲-۲۴ پارس جنوبی، پشتیبانی از تولید پالایشگاه‌های پارس جنوبی با ظرفیت حدود ۴۰ میلیون متر مکعب تضمین خواهد شد.
پروژه تأمین، نصب و راه‌اندازی توربوکمپرسورهای پالایشگاه‌های فاز ۱۳، ۱۹ و ۲۲-۲۴ پارس جنوبی، با مدیریت شرکت «نیرپارس» از زیرمجموعه‌های بخش نفت و گاز مپنا و در همکاری با دیگر زیرمجموعه‌های مپنا از جمله شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا، شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا و شرکت البرز توربین مپنا صورت گرفته است.
پیش از این از توربوکمپرسورهای گروه مپنا در فازهای مختلف پارس جنوبی و نیز ایستگاه‌های تقویت فشار گاز خطوط سراسری انتقال گاز استفاده شده است. تمامی مراحل طراحی، تأمین، ساخت، تحویل و نظارت بر نصب و راه‌اندازی در شرکت‌های گروه مپنا با هدف بومی‌سازی توربوکمپرسورهای مورد نیاز تأسیسات تقویت فشار گاز کشور انجام شده است.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا