جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شرکت حفاری مپنا برنده مناقصه چاه‌های میدان نفتی رامین شد

شرکت حفاری مپنا برنده مناقصه اجاره 3 دکل حفاری خشکی جهت حفر 7 حلقه چاه در میدان نفتی رامین شد.

شرکت حفاری مپنا برنده مناقصه اجاره 3 دکل حفاری خشکی جهت حفر 7  حلقه چاه در میدان نفتی رامین شد.
قرارداد ارائه خدمات اجاره سه دستگاه حفاری دو هزار اسب بخار جهت حفاری و تکمیل شش حلقه چاه جدید به همراه تعمیر و تکمیل یک حلقه چاه دیگر در میدان نفتی رامین به امضا رسید. این قرارداد بین شرکت مهندسین ساخت و بهره‌وری آرمان –زیرمجموعه شرکت نفت و گاز پرشیا- به عنوان کارفرما و شرکت حفاری مپنا به عنوان پیمانکار نهایی شد.
فاضل جمال‌زاده، مدیرعامل شرکت حفاری مپنا با اعلام این خبر گفت: علاوه بر اجاره سه دکل حفاری سنگین در پروژه مذکور، موافقت شد که خدمات جانبی از جمله مغزه‌گیری، نمودارگیری از گل حفاری، رانش لوله، خدمات سیمان‌کاری و نیز چاه آزمایی نیز به شرکت حفاری مپنا واگذار شود.
وی افزود: به‌زودی دکل حفاری نور 1 در محل چاه تعمیری شماره هشت میدان نفتی رامین مستقر می‌شود و براساس قرارداد و برنامه، در 24 ماه آینده باقی چاه‌ها نیز حفاری و تکمیل خواهند شد.
مدیرعامل شرکت حفاری مپنا تأکید کرد: این میدان از پیچیده‌ترین میادین نفتی جنوب ایران از نظر ساختار زمین‌شناسی و ریسک‌های حفاری است و هدف، تولید از مخازن گروه آسماری و بنگستان در اعماق حدودی 4800 تا 5300 متری است.
وی در پایان با اشاره به استراتژی تدوین شده جهت دستیابی به جایگاه برتر در میان شرکت‌های پیمانکار حفاری منطقه‌ای تا سال 1405، قرارداد حفاری و تکمیل شش حلقه چاه جدید به همراه تعمیر و تکمیل چاه دیگر میدان نفتی رامین را گام مهمی جهت نیل به اهداف مورد نظر از جمله توسعه ناوگان دکل‌های حفاری خشکی، خدمات جانبی حفاری و تقویت زیرساخت‌های مهندسی عنوان کرد.
شایان ذکر است، میدان نفتی رامین در شمال شرقی اهواز و در مجاورت میادین کوپال، مارون و اهواز واقع شده است.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا