جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تفاهم‌نامه مپنا و راه‌آهن برای مشارکت در تأمین مالی، مطالعات مهندسی و احداث توسعه شمالی خط سه مترو تهران

تفاهم‌نامه همکاری مشترک در زمینه تأمین مالی، مطالعات مهندسی، احداث خط، تأمین تجهیزات و ناوگان پروژه توسعه شمالی خط 3 مترو تهران، در نوزدهمین روز آذر ماه 99 بین مدیرعامل بخش حمل و نقل ریلی گروه مپنا و مدیرعامل مترو تهران به امضاء رسید.

مپنا نیوز – تفاهم‌نامه همکاری مشترک در زمینه تأمین مالی، مطالعات مهندسی، احداث خط، تأمین تجهیزات و ناوگان پروژه توسعه شمالی خط 3 مترو تهران، در نوزدهمین روز آذر ماه 99 بین مدیرعامل بخش حمل و نقل ریلی گروه مپنا و مدیرعامل مترو تهران به امضاء رسید.
این تفاهم‌نامه که با حضور شهردار منطقه یک تهران مبادله شد، در قالب مشارکت بخش عمومی – خصوصی (PPP) و بخش عمده آن از طریق تهاتر املاک و آورده طرفین خواهد بود و در صورت اجرا اولین نمونه از این نوع در سطح کشور خواهد بود.
توسعه شمالی خط سه مترو تهران از ایستگاه نوبنیاد شروع و پس از پیمودن مسیر خیابان پاسداران و گذر از میدان نیاوران، وارد خیابان شهید باهنر شده و در ادامه میدان قدس و میدان تجریش را طی می‌نماید و میسر خود را از طریق خیابان ولیعصر ادامه داده و در تقاطع با خیابان مقدس اردبیلی پایان خواهد یافت. این مسیر مشتمل بر 7 ایستگاه به طول 5/8 کیلومتر با شیب طولی 5 درصد خواهد بود و در اجرای تونل آن از روش NATM استفاده می‌شود.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا