جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

افتتاح نیروگاه‌های مقیاس کوچک لور و تنگوان

نیروگاه‌های مقیاس کوچک لور و تنگوان اندیمشک به ظرفیت هر کدام 25 مگاوات، بدون استفاده از منابع مالی دولتی یا صندوق توسعه ملی و تنها با سرمایه‌گذاری مپنا احداث، افتتاح و بهره‌برداری شدند.

نیروگاه‌های مقیاس کوچک لور و تنگوان اندیمشک به ظرفیت هر کدام 25 مگاوات، بدون استفاده از منابع مالی دولتی یا صندوق توسعه ملی و تنها با سرمایه‌گذاری مپنا احداث، افتتاح و  بهره‌برداری شدند.
مپنا نیوز – همه تجهیزات اصلی نیروگاه‌های لور و تنگوان شامل توربین، ژنراتور و سیستم کنترل در کارخانجات گروه مپنا ساخته شده است.
عملیات احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک لور و تنگوان با هدف کاهش نوسانات ولتاژ و افزایش پایداری شبکه شمال استان خوزستان از اواخر آذرماه سال 1398 آغاز شد و هر دو نیروگاه در شهریور ماه سال‌ جاری وارد مدار شبکه برق سراسری شدند.
نیروگاه‌های لور و تنگوان در شرایط سخت و محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا در مدت کمتر از هشت ماه با تلاش شبانه‌روزی مهندسان گروه مپنا ساخته و بهره‌برداری شدند. همچنین احداث این پروژه‌ها موجب اشتغال‌زایی برای متخصصان بومی شد.  
نیروگاه‌های مقیاس کوچک لور و تنگوان با سرمایه‌گذاری گروه مپنا، تحت قرارداد خرید تضمینی با شرکت برق منطقه‌ای خوزستان راهبری خواهند شد.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا