جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

امضاء تفاهم‌نامه اولیه احداث تراموا بین شهرداری کرمان و گروه مپنا

تفاهم‌نامه‌ اولیه احداث شبکه‌ تراموا شهر کرمان، با حضور "مهران عالم‌زاده" شهردار کرمان و "احمد خدایی" مدیرعامل بخش حمل و نقل ریلی گروه مپنا، صبح روز سه‌شنبه 18 تیر ماه به امضاء رسید. در صورت اجرایی شدن این تفاهم‌نامه، گروه مپنا به انجام خدمات مهندسی، تهیه و ساخت و اجرای (EPC) پروژه تراموای شهری کرمان می‌پردازد.

تفاهم‌نامه‌ اولیه احداث شبکه‌ تراموا شهر کرمان، با حضور “مهران عالم‌زاده” شهردار کرمان و “احمد خدایی” مدیرعامل بخش حمل و نقل ریلی گروه مپنا، صبح روز سه‌شنبه 18 تیر ماه به امضاء رسید. در صورت اجرایی شدن این تفاهم‌نامه، گروه مپنا به انجام خدمات مهندسی، تهیه و ساخت و اجرای (EPC) پروژه تراموای شهری کرمان می‌پردازد.
تراموای مدرن شهری کرمان با بهره‌گیری از توانِ مشاوران مجرب ملّی و بین‌المللی و مطابق آخرین استانداردها و جدیدترین امکانات رفاهی و ایمنی در گروه مپنا طراحی و اجرا خواهد شد.
بر اساس تفاهم‌نامه‌ مزبور مقرر شده است فاز مطالعاتی و جزئیات فنی طرح به زودی آغاز و پس از امکان‌سنجی‌ها، تفاهم‌نامه نهایی (عقد قرارداد) برای پروژه EPC  احداث شبکه تراموا استان کرمان اجرایی شود.
این پروژه با قابلیّت جابه‌جاییِ بیش از یک میلیون مسافر در سال، تاثیری به سزا در تسهیل جابجایی شهروندان و رشد صنعت گردشگریِ شهر تاریخی کرمان خواهد داشت.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا