جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سومین همایش کاربران واحدهای سیکل ترکیبی و گازی ۷۹۴.۲ از فردا آغاز می‌شود

گروه مپنا – سومین همایش کاربران واحدهای سیکل ترکیبی و گازی V94.2، از فردا به مدت ۲ روز و با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت برق کشور در نیروگاه پرند مپنا برگزار خواهد شد. این همایش به میزبانی شرکت تولید برق پرند مپنا و شرکت بهره ‌برداری و تعمیراتی مپنا و با همکاری انجمن صنفی کارفرمایی نیروگاه های کشور برگزار می‌شود.

گروه مپنا – سومین همایش کاربران واحدهای سیکل ترکیبی و گازی ۷۹۴.۲، از فردا به مدت ۲ روز و با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت برق کشور در نیروگاه پرند مپنا برگزار خواهد شد. این همایش به میزبانی شرکت تولید برق پرند مپنا و شرکت بهره ‌برداری و تعمیراتی مپنا و با همکاری انجمن صنفی کارفرمایی نیروگاه های کشور برگزار می‌شود.

سومین همایش کاربران واحدهای سیکل ترکیبی و گازی۷۹۴.۲، با استفاده از تجربیات دو همایش قبلی و با هدف ارتباط مستقیم کاربران با سازندگان تجهیزات اصلی نیروگاه، طرح و بررسی نیازها و مشکلات کاربران و تدوین راه حل های تخصصی با همکاری سازندگان اصلی، پژوهشگران و فن آوران، تبادل تجربیات در زمینه اصلاحات کاربردی انجام شده در واحدهای سیکل ترکیبی و گازی ۷۹۴.۲ و آشنایی با توانمندی های سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات و خدمات نیروگاهی برگزار می‌شود.

ارائه مقالات کاربردی، برگزاری پانل‌های پاسخگویی به سوالات کاربران، ارتباط مستقیم کاربران با سازندگان تجهیزات اصلی نیروگاه، کلینیک‌های تخصصی و بازدید از کارخانجات سازنده واحدهای گازی و بخاری سیـکل ترکیبی (۱۴ آذر ماه ۱۳۹۲) از مهم‌ترین برنامه‌های این همایش است.

طبق اعلام دبیرخانه این همایش ۱۰۳ مقاله علمی به این همایش ارسال شده است که ۱۸ مقاله به مرحله پایانی برای ارائه در طول همایش راه یافته اند. همچنین ۱۵۵ سوال جدید نیز از سوی کارشناسان برای طرح به دبیرخانه همایش ارسال شده است. در جریان این همایش قرار است چکیده مقالات در قالب یک لوح فشرده به شرکت کنندگان ارائه شود.

از جمله اعضا کمیته علمی این همایش می‌توان به مهندس محسن ابوحیدری، مهندس علی اسمعیلی، مهندس روزبه باقری، مهندس کاظم برزگر، مهندس منصور برومند، مهندس فرید بشیری، مهندس بهادرآرین پور، مهندس منوچهر جباری، مهندس فیض عارفی، مهندس محمد عظیمی، دکتر بیژن مشکینی و مهندس مرتضی نظام آبادی اشاره کرد.

طبق برنامه همایش؛ در روزهای اول و دوم مقالات کاربردی ارائه و پانل های پاسخگویی به سوالات کاربردی و کلینیک های تخصصی و کارگاه های آموزشی بر گزار خواهد شد و در روز سوم برای مدعوین بازدید از کارخانجات سازنده واحدهای گازی و بخاری سیکل ترکیبی در نظر گرفته شده است.

با توجه به وجود تعداد قابل توجهی از واحدهای توربین گازی V94.2‌ در کشور، هدف از برگزاری این همایش، هم‌اندیشی و بررسی مسائل و تجربیات موجود در زمینه بهره‌برداری از این نوع واحدهای گازی درکشور تعریف شده است. این همایش تا ۱۴ آذرماه ادامه خواهد داشت.

نخستین دوره همایش کاربران واحدهای V94.2 با حضور مدیران و کارشناسان صنعت برق در تاریخ ۲۴/۹/۹۰ در نیروگاه شهدای پاکدشت (سیکل ترکیبی دماوند) برگزار شد و پیشنهاد ایجاد یک انبار استراتژیک جهت واحدهای V94.2 با توجه به کثرت این واحدها در کشور و وضعیت خاص کنونی ارائه شد. در دوره اول این همایش، علاوه بر ارائه مقالات تخصصی، مشکلات و مسائل موجود در مورد بهره‌برداری واحدهای V94.2 مطرح و کارشناسان حوزه های مختلف در این خصوص به تبادل نظر پرداختند.

همچنین دومین همایش کاربران واحدهای سیکل ترکیبی ۷۹۴.۲ نیز در روزهای ۲۶ و ۲۷ مهر ماه ۱۳۹۱ در محل نیروگاه شهدای پاکدشت (سیکل ترکیبی دماوند) شامل بخش‌های ارائه مقالات، پرسش و پاسخ میان کاربران و پرسش و پاسخ کاربران با سازندگان برپا شد. در این رویداد دو روزه، علاوه بر نشست‌های پرسش و پاسخ و ارائه مقالات در حوزه واحدهای V94.2، نمایشگاه جانبی نیز برگزار شد که مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفت.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا