جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور گروه مپنا در نوزدهمین نمایشگاه نفت و گاز تهران

نوزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امروز سه‌شنبه ١۵ اردیبهشت ماه با حضور وزیر نفت، سفیران چند کشور خارجی و سازندگان داخلی افتتاح می شود.

نوزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امروز سه‌شنبه ١۵ اردیبهشت ماه با حضور وزیر نفت، سفیران چند کشور خارجی و سازندگان داخلی افتتاح می شود.

نمایشگاه امسال با حضور ٨٠٠ شرکت خارجی از تاریخ ١۶ تا ١٩ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

٢٢ کشور فعال و صاحب فناوری در عرصه انرژی، از جمله استرالیا، الجزایر، اتریش، بلژیک، کانادا، فرانسه، آلمان، چین، عراق، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، کره شمالی، مالزی، لهستان، رومانی، ترکیه، اسپانیا، سوییس، تایلند، انگلستان و… برای حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران ثبت نام نهایی کرده‌اند.

عمده شرکت‌های خارجی حاضر در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران در حوزه پیمانکاری، مهندسی مشاور، تولیدکنندگان تجهیزات، فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی، تولیدکنندگان فراورده‌های نفتی و سرمایه‌گذاری فعالیت دارند.

فضای درخواست شده از سوی ٨٠٠ شرکت خارجی در این دوره از نمایشگاه صنعت نفت نسبت به دوره قبل ١٢٠ درصد رشد داشته است.

در این نمایشگاه بیش از ١٢٠٠ شرکت داخلی حضور دارند که دارای زیرگروه‌های تخصصی فراوانی همچون پیمانکاران عمومی، مهندسان مشاور، مراکز پژوهشی و آموزشی، خدماتی (فنی و بازرگانی)، بهینه‌سازی مصرف سوخت، پیمانکاران ساختمان و نصب، شرکت‌های فناوری، سازندگان تجهیزات و قطعات مرتبط با صنعت نفت و تولید‌کنندگان و صادرکنندگان فراورده‌های نفتی، پتروشیمی و شیمیایی است.

گروه مپنا نیز با توجه به حضور همکاران و رقبای داخلی و خارجی در این عرصه، جهت توسعه روزافزون فعالیت‌های خود در نفت و گاز و به منظور دستیابی به فرصت‌های جدید و گسترش روابط با شرکت‌های فعال در پروژه‌های مرتبط در این رویداد حضور خواهد داشت و نمایندگان واحدهای مختلف مپنا متشکل از دو بخش نفت و گاز و تولید با حضور در غرفه گروه مستقر در سالن ۸ و ۹ به پاسخگویی به بازدیدکنندگان و مدعوین خواهند پرداخت.

خبرهای تکمیلی و تصاویر این رویداد متعاقبا درج خواهد شد.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا