جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور گروه مپنا در کنفرانس و نمایشگاه POWER-GEN ASIA

کنفرانس و نمایشگاه Power-Gen Asia (پاورژن آسیا)،با عنوان ASEAN Power Week و با سه موضوع Power-Gen Asia /Financial Forum، Renewable Energy World / Conference&Expo-Asia برگزار شد.

کنفرانس و نمایشگاه Power-Gen Asia (پاورژن آسیا)،با عنوان ASEAN Power Week و با سه موضوع Power-Gen Asia /Financial Forum، Renewable Energy World / Conference&Expo-Asia برگزار شد.
این رویداد، نوزدهم تا بیست یکم شهریور ماه دهم تا دوازدهم ماه سپتامبر) در مرکز گردهم‌آیی‌های klcc شهر کوالالامپور کشور مالزی برپا شد.
ASEAN Power Week با توجه به حضور ده‌ها شرکت معتبر بین‌المللی از کشورهای مختلف جهان از جمله کمپانی‌های معتبر زیمنس، آنسالدو، دوسان، میتسوبیشی، اداره انرژی ایالات متحده، و ABB و GE و Wärtsilä، و حضور هزاران بازدیدکننده از فعالان و علاقه‌مندان عرصه تولید انرژی، یکی از بزرگترین محل‌های حضور عرضه‌کنندگان و متقاضیان محصولات صنایع حوزه انرژی برق محسوب ‌‌شده و همزمان با اطلاع‌رسانی در خصوص آخرین فناوری‌ها، توجه ویژه‌ای به طراحی نیروگاه و فناوری مورد استفاده در نیروگاه‌های جدید، فناوری توربین گاز، احداث نیروگاه‌های خصوصی، انرژی‌های تجدیدپذیر، بازارهای جهانی و …در آن‌ ‌نمود داشت و به همین جهت محل مناسبی برای کسب اطلاع از آخرین تغییر و تحولات تکنولوژی‌های عرصه تولید انرژی، کسب دیدگاه‌های روزآمد نسبت به محصولات جدید، رقبای تازه وارد، مشتریان، خریداران و همکاران بالقوه و دیگر شرکت‌های مولد انرژی بود.
گروه مپنا نیز به منظور معرفی بیشتر قابلیت‌ها، تثبیت جایگاه برند و گسترش روابط با شرکت‌های فعال در پروژه‌های مرتبط در این رویداد حضور ‌یافت و نمایندگان بخش تولید و حوزه سرویس بخش تولید، بخش برق، بخش پروژه‌های سرمایه‌گذاری و نیز شرکت‌های البرز توربین و مهندسی و ساخت بویلر مپنا و مدیریت ارتباطات و بازار گروه به سرپرستی مدیر امور بازاریابی و فروش خارجی بخش تولید، با اختصاص غرفه‌ای‌، علاوه بر پاسخگویی به حاضران و بازدیدکنندگان، در مذاکره با نمایندگان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه حضور داشتند. همچنین چندین تقاضا برای همکاری با مپنا در حوزه سرویس در کشورهای تایلند، ویتنام، مالزی و بنگلادش از جانب برخی بازدیدکنندگان ارائه و برای برخی از آنها جلسات پیگیری در محل غرفه برپا شد.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا