جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مپنا در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی حضور می‌یابد

سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته (RAILEXPO2015) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته (RAILEXPO2015) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که بیست و هفتم تا سی‌ام اردیبهشت ماه برپا می‌شود، شرکت‌های مطرح و صاحب نام صنعت ریلی، جدیدترین محصولات و خدمات خود را در  معرض دید مدیران، متخصصان و صاحب نظران صنایع ریلی قرار خواهند داد. 

بخش حمل و نقل ریلی مپنا نیز علاوه بر نمایش لکوموتیو تونلی در فضای باز نمایشگاه، با اختصاص غرفه‌ای‌ به مساحت ۲۰۴ متر مربع در سالن شماره ۸ در این رویداد حضور دارد و به ارائه محصولات،‌ پروژه‌ها و خدمات جدید مانند لکوموتیو تونلی، سیستم تراموا،‌ سیستم سیگنالینگ، راه‌آهن برقی و … خواهد پرداخت.

در این رویداد، کلیه شرکت‌های زیرمجموعه بخش حمل و نقل ریلی شامل شرکت مهندسی و ساخت لکوموتیو مپنا، شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا، شرکت مشارکتی ریلی مپنا فوله پارس و شرکت بهره‌برداری و تعمیراتی مپنا به همراه دو شرکت مکو و پارس ژنراتور به عنوان تأمین کنندگان تجهیزات ریلی، محصولات و خدمات خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

لازم به ذکر است که چهارمین کنفرانس بین المللی پیشرفتهای اخیر در مهندسی راه آهن نیز روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا