جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

توسعه همکاری‌های مشترک گروه مپنا و گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس

تفاهم‌نامه‌ای با هدف‌ توسعه همکاری‌های مشترک میان گروه مپنا و گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس روز 22 اردیبهشت 1403 و در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی منعقد شد.

در آخرین روز برگزاری این نمایشگاه، محمد اولیاء، مدیرعامل گروه مپنا و عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس برای همکاری در خصوص «سرمایه‌گذاری مشترک در میادین نفت و گاز» و «مشارکت در طرح‌های توسعه‌ای پایین‌دستی» تفاهمنامه‌ای را امضا کردند. این تفاهم‌نامه ۲۴ ماهه و قابل ‌تمدید است.

گفتنی است گروه مپنا با بهره‌گیری از نیروی متخصص ایرانی در گستره وسیعی از خدمات مهندسی در صنعت نفت و گاز توانمند است. برخی از توانمندی‌های خدماتی مپنا در حوزه نفت و گاز شامل مدیریت پروژه، تامین مالی پروژه و سرمایه‌گذاری، مطالعات امکان‌سنجی، مهندسی نفت، مدیریت مهندسی، تامین و ساخت تجهیزات، سرویس‌های فنی حفاری و پیش راه‌اندازی و راه‌اندازی است.

همچنین حضور گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در بالادست به‌منظور تأمین پایدار خوراک و توسعه پایین‌دست به‌منظور ارزآوری و ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی از استراتژی‌های اصلی بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی کشور به شمار می‌رود.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا