جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز تهران آغاز به کار کرد

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار “تقویت ساخت داخل با اتکا بر اصول اقتصاد مقاومتی” کار خود را آغاز کرد.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار “تقویت ساخت داخل با اتکا بر اصول اقتصاد مقاومتی” کار خود را آغاز کرد.

در این دوره از نمایشگاه، بیش از یک هزار و ٢٠٠ شرکت داخلی و ۶٠٠ شرکت خارجی از ٢٩ کشور در فضایی به وسعت ۵٠ هزار مترمربع، دستاوردهای خود را در معرض دید کارشناسان، متخصصان، صنعتگران و دیگر علاقه‌مندان به این صنعت قرار می‌دهند.

در نمایشگاه بیستم، شرکت‌هایی از کشورهای فرانسه، بلژیک، انگلستان، سنگاپور، موناکو، کره جنوبی، اوکراین، اسپانیا، اتریش، چین، قزاقستان، سوئیس، ایتالیا، آلمان، امارات متحده عربی، هند، ترکیه و روسیه شرکت نموده‌اند. همچنین هیات‌هایی از برخی کشورها مانند لهستان و نروژ در این دوره از نمایشگاه حضور یافته‌اند.

گروه مپنا نیز با توجه به حضور همکاران و رقبای داخلی و خارجی در این عرصه، جهت توسعه روزافزون فعالیت‌های خود در نفت و گاز و به منظور دستیابی به فرصت‌های جدید و گسترش روابط با شرکت‌های فعال در پروژه‌های مرتبط در این رویداد حضور یافته و نمایندگان واحدهای مختلف مپنا با حضور در غرفه‌ای در دو طبقه مستقر در سالن ۸ و ۹ به پاسخگویی به بازدیدکنندگان و مدعوین پرداختند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل گروه نیز در روز افتتاح این رویداد مهم، با همراهی مدیرعامل بخش نفت و گاز گروه مپنا و برخی دیگر از مدیران ارشد گروه در نخستین روز نمایشگاه بیستم در غرفه گروه مپنا حاضر شده و پذیرای مدعوین و حاضران از جمله وزیر نفت و معاونان و مدیران وزارت نفت و شرکت‌های کارفرما و پیمانکار بودند و به گفت‌وگو و مذاکره پرداختند.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا