جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برگزاری اولین تور بلوغ ICT گروه مپنا در شرکت پرتو

شركت مهندسی و ساخت پره توربین مپنا (پرتو) میزبان همكاران متخصص حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و سیستم‌های اطلاعاتی شركت‌های گروه مپنا، تحت عنوان «نخستین تور بلوغ ICT گروه مپنا» بود. هدف از برگزاری این تور كه برای اولین بار در گروه مپنا برگزار شد، انتقال دانش و تجربیات شركت‌هایی بود كه پیشتر در ارزیابی بلوغ ICT رتبه‌های سرآمد و برتر را كسب كرده‌اند.

شرکت مهندسی و ساخت پره توربین مپنا (پرتو) میزبان همکاران متخصص حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت‌های گروه مپنا، تحت عنوان «نخستین تور بلوغ ICT گروه مپنا» بود. هدف از برگزاری این تور که برای اولین بار در گروه مپنا برگزار شد، انتقال دانش و تجربیات شرکت‌هایی بود که پیشتر در ارزیابی بلوغ    ICT  رتبه‌های سرآمد و برتر را کسب کرده‌اند.

مدل ارزیابی بلوغ فناوری اطلاعات گروه مپنا مشتمل بر شاخص‌هایی در 9 لایه شامل کسب و کار، ذینفعان، فرایند،‌ برنامه کاربردی، داده، زیرساخت پردازشی، زیرساخت ارتباطی، سرویس‌های پشتیبان و امنیت فیزیکی است که بر اساس گزارش سطح IT در مجموع پنج شرکت در رده بالغ، شش شرکت در رده قابل قبول و 13 شرکت در رده نیازمند توجه قرار گرفته‌اند.

در این تور، شرکت‌های برتر و سرآمد گروه در چهار لایه – برنامه‌های کاربردی، لایه امنیت فیزیکی، لایه داده و لایه زیرساخت ارتباطی – طی چهار پنل مجزا به ارائه تجربیات و اقدامات صورت گرفته پرداختند که شرکت پرتو در لایه داده به عنوان شرکت برتر گروه مپنا و در لایه برنامه کاربردی به همراه شرکت بویلر به عنوان شرکت‌های سرآمد گروه در لایه فیزیکی شرکت‌های گروه مپنا و بویلر در جایگاه سرآمد و برتر در لایه ارتباطی شرکت توسعه یک به عنوان جایگاه برتر، دانش و تجربیات خود را ارائه کردند.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا