جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

وزیر صمت ایستگاه شارژ DC گروه مپنا را در اتوبان کرج – قزوین افتتاح کرد

عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت جدیدترین ایستگاه شارژ خودروهای برقی ساخته شده در شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) را در اتوبان کرج – قزوین، پنج کیلومتر بعد از پل هوایی کردان در روز شنبه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۳ افتتاح کرد.

عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، جدیدترین ایستگاه شارژ خودروهای برقی ساخته شده در شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) را در محدوده اتوبان کرج – قزوین، پنج کیلومتر بعد از پل هوایی کردان، روز شنبه  ۱۳ مردادماه ۱۴۰۳ افتتاح کرد.

این ایستگاه، دارای دو دستگاه شارژر DC با توان ۱۲۰ کیلووات با دو استاندارد GB/T و CCS است که امکان شارژ چهار خودرو برقی را به طور هم‌زمان فراهم می‌کند. دارندگان خودروهای برقی می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن شارینت، این ایستگاه شارژ را مسیریابی و عملیات شارژ خودرو خود را انجام دهند.

توسعه و بهبود زیر ساخت ایستگاه‌ها و جایگاه‌های شارژ خودرو همزمان با افزایش تقاضا برای برقی‌سازی خودروها، بیش از گذشته نیاز به گسترش دارد. در همین راستا، در مرکز برقی‌سازی شرکت مکو به عنوان یکی از شرکت‌های گروه مپنا، با هدف ایجاد و گسترش شبکه شارژ هوشمند خودروهای برقی، تلاش شده است در جهت عملی ساختن مسئولیت‌های محیط‌زیستی و اجتماعی گروه مپنا و نیز پیشروی به سمت آینده‌ صنعت حمل و نقل، هم‌سو با دیگر کشورهای پیشرفته جهان، گام‌‌های موثری برداشته شود.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا