جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
محصولات

ساعت جی‌پی‌اس مرجع مپکلاک با پشتیبانی چند پروتکلی – MAPCLOCK

ساعت جی‌پی‌اس مرجع مپکلاک با پشتیبانی چند پروتکلی – MAPCLOCK

 

بسیاری از سیستم‌های اتوماسیون امروزی از تعدادی کامپیوتر و کنترلر و PLC تشکیل شده‌اند. هر یک از این اجزاء خود یک ساعت محلی دارند. این ساعت‌ها نسبت به یکدیگر دارای خطا هستند و با گذر زمان این خطا انباشته شده و اختلاف آن نسبت به بقیه زیر سیستم‌ها بیشتر می‌شود. از این رو همزمان کردن این ساعت‌ها از طریق یک منبع همزمانی ضروری است. از سوی دیگر در بسیاری موارد نیاز به ارتباط چند سیستم با هم و پردازش اطلاعات به شکل سریع وجود دارد که نیازمند همزمان بودن ساعت در سیستم‌های در حال ارتباط است.

همزمان ساز ساعت MAPCLOCK-MP به منظور همزمان سازی ساعت شبکه‌های کامپیوتری و صنعتی با ساعت جهانی GPS به کار می‌رود MAPCLOCK-MP با اتصال به ماهواره‌های GPS اطلاعات زمانی دقیق را کسب کرده و پس از پردازش در قالب پروتکل‌های خاصی از طریق واسطه‌ای ارتباطی در اختیار تجهیزات کلاینت که به زمان احتیاج دارند قرار می‌دهد. این تجیهزات سپس به ساعت داخلی خود را با این زمان تنظیم و همزمان میکنند.

با توجه به پشتیبانی از پروتکل‌هایی مانند NTP ،DCF77  و SINEC ، MAPCLOCK-MP می‌تواند در تعداد زیادی از سیستم‌ها از جمله سیستم‌های کنترل گسترده نیروگاهی SPPAT2000 و SPPAT3000 و شبکه‌های محلی مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از چند MAPCLOCK-MP در یک شبکه این امکان را مهیا می‌سازد که بتوان قابلیت افزونگی برای سرویس به شبکه‌هایی که همزمانی ساعت اهمیت زیادی در آنها دارد، پیاده‌سازی کرد.

پیمایش به بالا