جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قسمت اول پادکست «رادیو مپنا» منتشر شد؛ تحول سبز و حرکت به سوی خودروهای برقی

قسمت اول پادکست «رادیو مپنا» منتشر شد؛ تحول سبز و حرکت به سوی خودروهای برقی

قسمت اول پادکست «رادیو مپنا» با عنوان «تحول سبز؛ حرکت به سوی خودروهای برقی» منتشر شد. در این قسمت از رادیو مپنا به بررسی تغییرات بزرگ در صنعت خودروهای برقی و نقش خودروسازان در توسعه حمل‌ونقل پایدار می‌پردازیم.

در حالی که بسیاری از شهرهای جهان به سوی الکتریکی کردن حمل‌ونقل پیش می‌روند و خودروسازان بزرگ در حال تغییر خطوط تولید خود به خودروهای برقی هستند، در ایران همچنان چالش‌های زیادی در این مسیر وجود دارد.

با ما همراه شوید تا درباره تلاش‌های صورت‌گرفته در کشور برای تولید خودروهای برقی و دلایل عدم پیشرفت این پروژه‌ها به مرحله تولید انبوه صحبت کنیم.

معرفی پادکست “رادیو مپنا”

پادکست “رادیو مپنا” فضایی است برای گفت‌وگوهای صریح و شفاف با مدیران ارشد و کارشناسان متخصص شرکت‌های مختلف گروه مپنا، جایی که به بررسی حوزه‌های مأموریتی این شرکت‌ها می‌پردازیم و درباره دستاوردها، چالش‌ها و آرزوهای آن‌ها سخن می‌گوییم. اگر بدانید که حوزه مأموریتی گروه مپنا تا چه اندازه گسترده و متنوع است، درخواهید یافت که این پادکست چه موضوعات گوناگون، جذاب و مهمی را برای بررسی برمی‌گزیند.

گروه مپنا مجموعه‌ای صنعتی است که از بیش از هفتاد شرکت تخصصی تشکیل شده و در صنایع برق، آب، نفت، گاز و حمل‌ونقل فعالیت دارد. این پادکست فرصتی است تا مخاطبان با زوایای گوناگون این صنایع آشنا شوند و به عمق تلاش‌ها و نوآوری‌های صورت‌گرفته در راستای توسعه پایدار و پیشرفت ایران پی ببرند.

کجا بشنویم؟

برای شنیدن اولین اپیزود این پادکست، «رادیو مپنا» را در کست‌باکس (Castbox) و دیگر پادگیرها جستجو و یا اینجا کلیک کنید.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا