جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

همزمان با روز کارگر، رئیس‌جمهور به مپنا می‌آید

همزمان با روز بزرگداشتِ کار و کارگر، حسن روحانی، رئیس‌جمهور به ‌همراه تعدادی از اعضای دولت از گروه مپنا بازدید می‌کنند.

همزمان با روز بزرگداشتِ کار و کارگر، حسن روحانی، رئیس‌جمهور به ‌همراه تعدادی از اعضای دولت از گروه مپنا بازدید می‌کنند.

در این بازدیدِ نیم‌روزه که وزرای نیرو و کار و مدیرعامل گروه مپنا، رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند، گزارشی از توانمندی‌های صنعت برقِ ایران و توانِ ساختِ انواع توربین‌های گاز و بخار، ژنراتور، بویلر، سیستم‌های کنترل، توربین‌های بادی و همچنین تجهیزات نفت و گاز مانند توربوکمپرسورها و تجهیزات اندازه‌گیری و…. به رئیس‌­جمهور ارائه می‌شود.

این نخستین‌ دیدار رئیس‌جمهوری از کارخانجات گروه مپناست، هرچند دکتر روحانی پیش‌تر از دو پروژۀ متعلق به این گروه بازدید کرده است. رئیس‌جمهوری بهمن ماهِ سال گذشته و همزمان با ایام دهۀ فجر شاهدِ عملیات اجرای پروژۀ برقی‌سازی راه‌آهن تهران-مشهد بود که کنسرسیومی متشکل از گروه مپنا انجام آن را بر عهده دارد. بهارِ سال ۱۳۹۴ نیز دکتر روحانی در جریان سفر به جزیرۀ قشم بازدیدی از تاسیسات تولید همزمان آب شیرین و برق مپنا داشت.

انتظار می‌رود در دیدار امروز رئیس‌جمهوری با مدیران، مهندسان، کارگران، کارشناسان و متخصصان این گروه صنعتی، وزرای نیرو و کار و مدیرعامل گروه مپنا سخنرانی نمایند و دکتر روحانی نیز در بزرگداشت کار و کارگر سخن بگوید.

دو سال پیش نیز در آستانۀ روز کارگر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه توانمندی‌های متخصصان، کارشناسان و کارگران گروه مپنا در زمینه‌های طراحی و ساخت صنایع نیروگاهی، نفت و گاز، پتروشیمی و صنایع ریلی بازدید کردند.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا