جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ارائه دستاوردهای گروه مپنا در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت‌ پتروشیمی

گروه مپنا با حضور در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت‌ پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش، به ارائه دستاوردهای صنعتی خود ‌پرداخت.

گروه مپنا با حضور در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت‌ پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش، به ارائه دستاوردهای صنعتی خود ‌پرداخت.

در چهارمین دوره این نمایشگاه، تفاهم‌نامه تامین و حمل تجهیزات نیروگاه گازی مقیاس متوسط بیدبلند با استفاده از توربین گازی MGT-40، میان گروه مپنا و شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به امضا ‌رسید.

تفاهم‌نامه با هدف توسعه همکاری‌های مشترک، از سوی عبدالرحیم کاظمی، معاون بازاریابی و فروش بخش برق گروه مپنا و محمود امین‌نژاد، مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس به امضا رسید.

موضوع تفاهم‌نامه در بخش مهندسی، تأمین تجهیزات (EP) واحد گازی و برخی تجهیزات اضافی نیروگاه بوده و نیز در بخش‌هایHRSG و احداث پست 20 کیلوولت و توسعه پستGIS موجود، لوازم یدکی و ابزار مخصوص به صورت اختیاری است.

همچنین در نشستی تخصصی، جدیدترین محصولات دانش بنیان شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا شامل برنرها سرکولار، مخازن کرایوژنیک، بویلرهای تک درام، محصولات حوزه آب شیرین کن و تصفیه پساب، اکسیژن ساز و در نشست تخصصی دیگری، موضوع تجهیزات ثابت و شیرآلات نفت و گاز مورد بررسی قرار گرفت.

انتقال دانش فنی و خدمات مهندسی، حمایت و استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان و نوآور، حمایت از صنایع ‌پایین‌دستی، توجه به نقش پژوهش و فناوری و توسعه ابزارهای مالی با هدف توسعه صنعت پتروشیمی و تبیین اهمیت و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نقش بانک‌ها و بازار سرمایه در تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های این صنعت از مهمترین محورهای نمایشگاه چهارم بود.

در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل صنعت‌ پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش که 24 تا 26 بهمن 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های کیش برگزار شد و غرفه مپنا میزبان مقامات کشوری، شرکت‌های حوزه انرژی و عموم مردم علاقمند، دانشجویان و متخصصان بود.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا