جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آغاز به کار بیست و ششمین نمایشگاه نفت و گاز تهران با حضور گروه مپنا

بیست و پششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تهران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه از روز جمعه بیست و سوم تا بیست و ششم اردیبهشت ماه 1401 با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی کار خود را آغاز کرد. شعار امسال این نمایشگاه، «نفت دانش بنیان؛ تولید ایرانی، صادرات جهانی» اعلام شده است. گروه مپنا که در ارزیابی‌های وزارت نفت در زمره معدود شرکت‌های ایرانی صاحب صلاحیت برای اکتشاف و توسعه میادین نفت و گاز (E&P) است، در این رویداد حضور فعالانه‌ای دارد و نمایندگان گروه مپنا با اختصاص غرفه‌ای مستقر در سالن شماره 8 و 9 نمایشگاه به پاسخگویی به مسئولان صنعت نفت و گاز، مخاطبان و مدعوین پرداخته و نشست‌های...

بیست و پششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تهران آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه از روز جمعه بیست و سوم تا بیست و ششم اردیبهشت ماه 1401 با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی کار خود را آغاز کرد.
شعار امسال این نمایشگاه، «نفت دانش بنیان؛ تولید ایرانی، صادرات جهانی» اعلام شده است.
گروه مپنا که در ارزیابی‌های وزارت نفت در زمره معدود شرکت‌های ایرانی صاحب صلاحیت برای اکتشاف و توسعه میادین نفت و گاز (E&P) است، در این رویداد حضور فعالانه‌ای دارد و نمایندگان گروه مپنا با اختصاص غرفه‌ای مستقر در سالن شماره 8 و 9 نمایشگاه به پاسخگویی به مسئولان صنعت نفت و گاز، مخاطبان و مدعوین پرداخته و نشست‌های متعددی را با نمایندگان شرکت‌های کارفرما و پیمانکار برگزار می‌کنند.
نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز، فرصت مغتنمی جهت یادآوری گستره دانش و ظرفیت گروه مپنا در راستای تحقق توسعه صنایع داخلی و بومی‌سازی فناوری‌های روز است و در اثنای برپایی آن، با برقراری ارتباط نزدیک با کارفرمایان و جلسات مشترک، دستاوردهای مپنا در عرصه نفت و گاز بیش از پیش نمایان می‌شود.
بخش نفت و گاز گروه مپنا از سال 1386 فعالیت‌های رسمی خود را آغاز کرده است و با اتکا به توانمندی‌ها و تجارب بالای مدیریتی گروه و با جذب نیروهای متخصص و مجرب در حوزه نفت و گاز، به رشد و توسعه قابل‌توجهی دست یافته است. فعالیت‌های گروه مپنا در این حوزه از پروژه‌های یوتیلیتی نفت و گاز و پتروشیمی آغاز شده و هم‌اکنون در حوزه‌های بالادستی و اکتشاف و توسعه در جریان است.
توسعه میادین، حفاری در خشکی و دریا، احداث واحدهای فرآیندی پایین‌دستی، تأسیسات جانبی، یوتیلیتی و ساخت، طراحی و تولید تجهیزات راهبردی همچون اسکیدهای اندازه‌گیری نفت و توربوکمپرسور‌های خطوط انتقال گاز و فرآیندهای پالایشگاهی بخشی از توانایی‌های گسترده گروه مپنا در توسعه صنعت نفت و گاز است.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا