جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراحی و تولید شارژر بی‌سیم ایرانی توسط متخصصان گروه مپنا

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت گروه مپنا، صبح روز ‌سه‌شنبه مورخ 16 مردادماه 1403، با حضور بیش از 81 درصدی صاحبان سهام در سالن همایش قلم کتابخانه ملی برگزار شد و تقسیم سود نقدی به میزان 500 ریال به ازای هر سهم برای دوره مالی 11 ماهه منتهی به 29 اسفند 1402 به تصویب رسید..

اولین نسخه شارژرهای بی­سیم مخصوص تلفن همراه توسط متخصصان مپنا در شرکت میدکو طراحی، عرضه و به مشتری تحویل داده شد.

این شارژر قابلیت شارژ انواع تلفن همراه (اندروید و IOS) که مجهز به سیستم شارژ بی­سیم هستند را دارد. نکته‌ حائز اهمیت این است که شارژر میدکو کاملاً بومی بوده و با استفاده از تجهیزات ایرانی به تولید انبوه رسیده است و قابلیت رقابت با برندهای معروف جهان را دارد

یکی از ماموریت‌های جدید گروه مپنا طی سال­های اخیر ورود به بازار B2C بوده است که در این راستا فعالیت­ها و شرکت­های مختلفی تعریف و راه‌اندازه شده­اند. از جمله شرکت‌هایی که در این بازار فعالیت می‌کند شرکت توسعه برقی‌سازی و ذخیره‌سازی انرژی مپنا (MEEDCo) است.

شرکت میدکو در اولین قدم پس از انتقال فناوری ساخت باتری­های لیتیومی هم اکنون مشغول احداث کارخانه تولید این باتری­هاست و در کنار فعالیت­های خود در این بخش، اقدام به توسعه و تولید برخی ادوات الکترونیکی قابل همگام‌سازی با باتری­ها، مانند شارژرهای بی­سیم تلفن­های همراه کرده است.

بر همین اساس اولین نسخه محصول برای شارژرهای بی­سیم مخصوص تلفن همراه با نام MEEDCO wireless charger H1 در پایان سال 1401 عرضه شد و به تیراژ تولید رسید و تحویل مشتری شد.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا