جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برای توسعه هرچه بیشتر فناوری‌ها در گروه مپنا آماده باشیم

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت گروه مپنا، صبح روز ‌سه‌شنبه مورخ 16 مردادماه 1403، با حضور بیش از 81 درصدی صاحبان سهام در سالن همایش قلم کتابخانه ملی برگزار شد و تقسیم سود نقدی به میزان 500 ریال به ازای هر سهم برای دوره مالی 11 ماهه منتهی به 29 اسفند 1402 به تصویب رسید..

یادداشتی به قلم عباس علی‌آبادی؛ مدیرعامل گروه مپنا به مناسبت روز ارتباطات و فناوری اطلاعات مپنا

همه ساله روز 27 اردیبهشت ماه، مناسبت جهانی روز ارتباطات و روابط عمومی را گرامی می‌داریم.

در گروه مپنا علاوه بر این، مناسبت ویژه‌ای برای تاکید بر نقش و اهمیت ارتباطات و فناوری اطلاعات تعریف شده است تا بیشتر آگاه باشیم که گذارِ گروهِ دانش بنیانی که بازوی قدرتمند صنعت کشور است، از مسیر فناوری‌های روز و ارتباطات دیجیتال می‌گذرد و طولی نمی‌کشد که روال‌ها و فرایندهای اداری و زیرساخت‌های صنعتی و فناورانه، متاثر از دنیای پویای فناوری‌های این حوزه توسعه می‌یابد.

فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) امروزه به ستون فقرات تجارت و صنعت جهان تبدیل شده است. در دنیای امروز تصور کسب و کاری بدون فناوری‌های مدرن، دشوار است. با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، کسب‌وکارها می‌توانند داده‌ها را به صورتی کارآمدتر جمع‌آوری، ذخیره، تجزیه و تحلیل کنند که به نوبه خود به آنها کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند. همین‌طور فناوری‌های ارتباطی که شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا با کارکنان، مشتریان، شرکا و ذینفعان خود در سراسر جهان هماهنگ شوند.

علاوه بر اینکه ورود به کسب و کار حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، علم داده و هوش مصنوعی خود یک راهبرد است، این فناوری در گروه مپنا برای کسب و کارهای موجود نیز نقش مثبت بسیاری دارد. فناوری‌ها می‌توانند به فعالیت‌های گروه مپنا قوام و سرعت بیشتری دهند و تاثیر برجسته‌تری در تمامی فرایندهای طراحی، تولید، تحقیق و توسعه، توزیع و فروش داشته باشند. فناوری اطلاعات و ارتباطات با تسهیل عرضه و دسترسی به طیف وسیعی از خدمات، افزایش کارایی، کاهش هزینه‌ها و ارتقا و افزایش ارتباطات، کانال اصلی توسعه است.

همچنین در حوزه ارتباطات از طریق درگاه‌های یکپارچه ارتباطی، از جمله پایگاه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی از برنامه‌های تقویت برند، جذب مشتریان بالقوه، ارتباط با ذینفعان، تجمیع بازخوردها و امکان دسترسی به ایده‌های نوآورانه بهره می‌بریم.

ضرورت توسعه ابعاد فناورانه و ارتباطی گروه مپنا بر کسی پوشیده نیست؛ با این حال از مدیران رده‌های مختلف انتظار می‌رود با درک به هنگام شرایط متغیر دنیای صنعت و تکنولوژی، همچنین تقویت نگاه توسعه بخش به این مقوله، زمینه‌های جاری‌سازی نظام‌مند فرایندهای فناورانه را در گروه مپنا بیش از پیش فراهم سازند و آمادگی پذیرش این تغییرات مثبت را در زیر و بم وجوه کاری خود و همکارانشان ایجاد نمایند.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا