جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تفاهم‌نامه همکاری شرکت البرز توربین و شرکت مبین انرژی خلیج فارس امضا شد

شرکت مهندسی و پشتیبانی البرز توربین و شرکت مبین انرژی خلیج فارس، تفاهم‌نامه مشترک امضا کردند. این تفاهم‌نامه را «خوش سرشت» عضو هیئت مدیره البرز توربین به نمایندگی از گروه مپنا و «مهدی فرزانه» مدیرعامل شرکت مبین انرژی خلیج فارس، روز سه‌شنبه سوم اسفندماه در غرفه گروه مپنا در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی جزیره کیش به امضا رساندند. در این تفاهم‌نامه مقرر شده است تا شرکت مهندسی و پشتیبانی البرز توربین به نمایندگی از گروه مپنا در جهت ساخت پره‌های ثابت و متحرک کمپرسور توربین‌های گازی مورد نیاز شرکت مبین انرژی خلیج فارس همکاری نماید. بهره‌برداری حداکثری از توانمندی‌های فنی و تجهیزاتی بالقوه و بالفعل داخلی در راستای...

شرکت مهندسی و پشتیبانی البرز توربین و شرکت مبین انرژی خلیج فارس، تفاهم‌نامه مشترک امضا کردند.
این تفاهم‌نامه را «خوش سرشت» عضو هیئت مدیره البرز توربین به نمایندگی از گروه مپنا و «مهدی فرزانه» مدیرعامل شرکت مبین انرژی خلیج فارس، روز سه‌شنبه سوم اسفندماه در غرفه گروه مپنا در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی جزیره کیش به امضا رساندند.
در این تفاهم‌نامه مقرر شده است تا شرکت مهندسی و پشتیبانی البرز توربین به نمایندگی از گروه مپنا در جهت ساخت پره‌های ثابت و متحرک کمپرسور توربین‌های گازی مورد نیاز شرکت مبین انرژی خلیج فارس همکاری نماید.
بهره‌برداری حداکثری از توانمندی‌های فنی و تجهیزاتی بالقوه و بالفعل داخلی در راستای اجرای برنامه راهبردی مسئولیت اجتماعی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.
بازدید معاون اقتصادی رئیس جمهور از غرفه گروه مپنا
معاون اقتصادی رئیس جمهور در جریان بازدید از سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور در جمع فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران صنعت پتروشیمی کشور حاضر شد و از غرفه گروه مپنا بازدید کرد.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا