جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نیروگاه مقیاس کوچک میانرود با شبکه برق استان خوزستان سنکرون شد

نیروگاه مقیاس کوچک میانرود، با گام‌های استوار مهندسان و کارکنان گروه مپنا، ساعت 19:15 روز سه‌شنبه 26 بهمن ماه 1400، مصادف با ولادت با سعادت حضرت علی (ع)، با شبکۀ 33/132 کیلوولت شمال استان خوزستان سنکرون شد.نیروگاه مقیاس کوچک میانرود با سرمایه‌گذاری گروه مپنا تحت قرارداد خرید تضمینی برق بین شرکت‌های برق منطقه‌ای خوزستان و تولید برق گناوه مپنا راهبری و برق تولیدی آن از طرف شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به صورت تضمینی به مدت پنج سال خریداری خواهد شد.با وارد مدار شدن این نیروگاه و تولید برق در شمال خوزستان، بهبود پروفیل ولتاژ شبکه و کاهش محدودیت‌های تأمین برق که یکی از چالش‌های شبکه برق خوزستان است تقویت شده و موضوع پرباری پست...

نیروگاه مقیاس کوچک میانرود، با گام‌های استوار مهندسان و کارکنان گروه مپنا، ساعت 19:15 روز سه‌شنبه 26 بهمن ماه 1400، مصادف با ولادت با سعادت حضرت علی (ع)، با شبکۀ 33/132 کیلوولت شمال استان خوزستان سنکرون شد.

نیروگاه مقیاس کوچک میانرود با سرمایه‌گذاری گروه مپنا تحت قرارداد خرید تضمینی برق بین شرکت‌های برق منطقه‌ای خوزستان و تولید برق گناوه مپنا راهبری و برق تولیدی آن از طرف شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به صورت تضمینی به مدت پنج سال خریداری خواهد شد.

با وارد مدار شدن این نیروگاه و تولید برق در شمال خوزستان، بهبود پروفیل ولتاژ شبکه و کاهش محدودیت‌های تأمین برق که یکی از چالش‌های شبکه برق خوزستان است تقویت  شده و موضوع پرباری پست‌های ۴۰۰ کیلوولت دزفول و هفت تپه برطرف می‌شود.

این نیروگاه به ظرفیت ۲۵ مگاوات با توربین گاز MGT-30 ساخت گروه مپنا در استان خوزستان واقع در شهرستان میانرود (جنوب شهرستان دزفول) احداث شده است.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا