جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور گروه مپنا در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز

نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان، روزهای ۱7 تا 20 بهمن 1400 در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر اهواز برگزار شد. این رویداد چهار روزه، پذیرای 210 شرکت و سازنده داخلی شامل سازندگان قطعات و تجهیزات صنعت نفت، پیمانکاران مگاپروژه‌های نفتی و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی بود که به ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در تأمین بخشی از نیازمندی‌های صنعت نفت پرداختند. گروه مپنا نیز با هدف نمایش و معرفی توانمندی‌ها و محصولات و خدمات خود در صنعت نفت و گاز در نمایشگاه اهواز حضور فعالی داشت و نمایندگانِ بخش‌های مختلف آن با استقرار در غرفۀ مپنا در سالن کارون، سالن اصلی این نمایشگاه، توانمندی­های گروه در این عرصه از جمله در زمینه بالادست شامل...

نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان، روزهای ۱7 تا 20 بهمن 1400 در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر اهواز برگزار شد.
این رویداد چهار روزه، پذیرای 210 شرکت و سازنده داخلی شامل سازندگان قطعات و تجهیزات صنعت نفت، پیمانکاران مگاپروژه‌های نفتی و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی بود که به ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در تأمین بخشی از نیازمندی‌های صنعت نفت پرداختند.  
گروه مپنا نیز با هدف نمایش و معرفی توانمندی‌ها و محصولات و خدمات خود در صنعت نفت و گاز در نمایشگاه اهواز  حضور فعالی داشت و نمایندگانِ بخش‌های مختلف آن با استقرار در غرفۀ مپنا در سالن کارون، سالن اصلی این نمایشگاه، توانمندی­های گروه در این عرصه از جمله در زمینه بالادست شامل عملیات حفاری خشکی و دریایی، خدمات فنی حفاری و معرفی سرویس‌های قابل ارایه در این حوزه و نیز حوزه پایین دست، قطعات، تجهیزات و خدمات حوزه نفت و گاز، سیستم کنترل و … را عرضه ‌کردند.
در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز، استاندار خوزستان به همراه مدیران شرکت‌های نفتی این استان حضور داشته و از غرفه‌ مپنا نیز بازدید کردند.
همچنین در طی روزهای برگزاری نمایشگاه، تعدادی از مدیران و متخصصان صنعت نفت و گاز از جمله مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و … از غرفه مپنا بازدید کردند و با آخرین دستاوردهای گروه مپنا در حوزه صنعت نفت و گاز آشنا شدند.
در حاشیه برگزاری این نمایشگاه از برخی اقلام حفاری، اقلام یدکی توربین گازی سولار ساترن و برخی اقلام یدکی ابزار دقیق رونمایی و نشست‌های تخصصی نظام مدیریت یکپارچه دارایی‌های فیزیکی، صنعت نفت دانش‌بنیان، حمایت از توسعه ساخت داخل با توسعه همکاری‌های فناورانه و ایجاد شبکه فناور و آینده‌پژوهشی در صنایع نفت و گاز، رویکرد برون‌سپاری نفت و گاز برای صیانت از تولید ملی، فناوری‌های چاه‌محور، اقدام‌ها، نیازها و فرصت‌های قراردادی، چالش‌های ژئومکانیک و استفاده بهینه در برنامه‌ریزی حفاری و …برگزار ‌شد.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا