جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی آغاز به کار کرد / حضور فعال بخش ریلی گروه مپنا

مپنا نیوز - هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته صبح روز چهارشنبه، سیزدهم اسفند ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی و توسط مدیرعامل راه‌آهن افتتاح شد.

مپنا نیوز – هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته صبح روز چهارشنبه، سیزدهم اسفند ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی و توسط مدیرعامل راه‌آهن افتتاح شد.
نمایشگاه امسال با حضور 54 شرکت فعال در حوزه حمل و نقل ریلی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کار خود را آغاز کرده است.
اطلاع‌رسانی از آخرین دستاوردها و فناوری‌های صنعت حمل و نقل ریلی، ارتقای تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، افزایش تولید و صادرات، بومیسازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان از اهداف اعلام‌شده این نمایشگاه است.
غرفه گروه مپنا در این نمایشگاه در سالن 38B مستقر است و علاوه بر نمایندگان پنج شرکت زیرمجموعه بخش حمل و نقل ریلی مپنا، کارشناسانی از شرکت‌های مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو)، شرکت مهندسی و ساخت ژنراتور مپنا (پارس) و مدیریت ارتباطات و بازار مپنا حضور دارند.
بخش ریلی مپنا دارای زیرمجموعه‌هایی با عناوین شرکت مهندسی و ساخت لکوموتیو مپنا، شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا، شرکت تعمیرات و توسعه بهره‌برداری ریلی مپنا، شرکت توسعه ناوگان ریلی مپنا، شرکت فناوری¬های ریلی مپنا، شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا، شرکت واگن پارس و شرکت احیاء صنعت ادوات است که در حوزه‌های طراحی، مهندسی و ساخت تجهیزات مختلف حوزه ریلی و ارائه خدمات تعمیرات و بهره‌برداری فعال هستند.
از آذر ماه سال 1399، شرکت واگن پارس نیز به بخش حمل و نقل ریلی مپنا پیوسته است.
نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی روز 16 اسفند ماه به کار خود پایان خواهد داد.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا