جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور گروه مپنا در ششمین نمایشگاه و کنفرانس انرژی عراق

نمایشگاه و کنفرانس انرژی عراق، با مشارکت بیش از ۵۰ شرکت از اروپا، آمریکا و آسیا از جمله شرکت‌های جنرال الکتریک زیمنس،ABB و ENKA و گروه مپنا برگزار شد.

نمایشگاه و کنفرانس انرژی عراق، با مشارکت بیش از ۵۰ شرکت از اروپا، آمریکا و آسیا از جمله شرکت‌های جنرال الکتریک زیمنس،ABB و ENKA و گروه مپنا برگزار شد.
ششمین نمایشگاه و کنفرانس انرژی عراق، دوم تا چهارم اردیبهشت ۹۸ با مشارکت و پشتیبانی وزارت برق عراق و صندوق سرمایه‌گذاری ملی عراق در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر بغداد برگزار شد. 
“تولید، انتقال و توزیع برق، انرژی‌های تجدیدپذیر، سرمایه‌گذاری، تولید ملی در عراق” از جمله محورهای برپایی این رویداد عنوان شده بود، همچنین از جمله اهداف برگزاری ششمین دوره نمایشگاه و کنفرانس انرژی عراق می‌توان به عرضه آخرین محصولات، خدمات و فناوری‌های صنعت برق به متخصصان و دست اندرکاران صنعت برق عراق، ارتباط مستقیم با فعالان و دست‌اندرکاران صنعت برق عراق، کشف فرصت‌های مشارکت و همکاری میان شرکت‌های داخلی و خارجی عراق، تقویت جایگاه شرکت‌ها در بزرگترین و مهمترین نمایشگاه صنعت برق عراق، دیدار و مذاکره مستقیم با مسئولان و تصمیم‌گیران بخش دولتی و خصوصی و بررسی پیشنهادات و فرصت‌های همکاری در آن کشور اشاره نمود.
گروه مپنا نیز به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در صنعت برق عراق، با اختصاص غرفه‌ای در این نمایشگاه مشارکت فعال داشت و در این راستا، نشست‌ها و جلساتی با مسئولان و دست‌اندرکاران صنعت برق عراق در محل غرفه گروه مپنا برگزار شد و  “لوی الخطیب”وزیر برق عراق به همراه برخی از مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای عراق و مدیران تعدادی از نیروگاه‌های آن کشور از غرفه گروه مپنا بازدید کردند.
در طول روزهای برپایی این رویداد، “قابلیت‌های گروه مپنا در جهت توانمندسازی صنعت برق و نفت و گاز عراق” در کنفرانس جانبی نمایشگاه انرژی عراق ارائه شد. حضور نماینده گروه مپنا در نشست پرسش و پاسخ بخش دیگر این برنامه‌ها بود.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا