جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور گروه مپنا در بیست و یکمین کنگره جهانی نفت (WPC)

بیست و یکمین کنگره جهانی نفت (WPC) به میزبانی روسیه برگزار ‌شد تا هزاران نفر از فعالان این صنعت را دور هم جمع کند. مسکو میزبان این دوره کنگره جهانی نفت بود که از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ خرداد ماه (۱۵ تا ۱۹ ژوئیه) برگزار شد.
بیست و یکمین دوره از کنگره جهانی نفت میزبان میهمانانی از ۱۰۰ کشور جهان بود. در این میان ۵۰۰ نفر از مدیران شرکت‌های بین‌المللی و برخی وزیران از کشورهای مختلف در این رویداد بزرگ شرکت ‌کردند.
این کنگره در مرکز نمایشگاهی کروکاس اکسپو برگزار ‌شد و بزرگ‌ترین رویدادی است که در سال‌های اخیر در روسیه برگزار شده است، ضمن آنکه این رویداد در صنعت نفت روسیه مهم‌ترین رویداد داخلی محسوب می‌شود.
با توجه به آن که کنگره جهانی نفت هر سه سال یک بار برگزار می‌شود، برای آن عنوان المپیک جهانی صنعت و نفت گاز را در نظر گرفته‌اند، زیرا نمایندگان بسیاری از کشورهای مصرف کننده و تولید کننده در این رویداد جهانی شرکت می‌کنند. دبیرخانه شورای جهانی نفت در لندن واقع شده است و ۶۵ کشور جهان که حدود ٩۵ درصد نفت و گاز جهان را مصرف می‌کنند، عضو این شورا هستند.
این کنگره جنبه‌های مختلف صنعت از جمله پیشرفت‌های فناوری در بخش‌های بالادستی و پایین‌دستی، صنعت گاز و انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت صنایع و امور اجتماعی، اقتصادی و تاثیرهای مخرب صنعت نفت و گاز بر محیط زیست را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.
گروه مپنا نیز به منظور معرفی بیشتر قابلیت‌ها، تثبیت جایگاه برند و گسترش روابط با شرکت‌های فعال در پروژه‌های مرتبط در این رویداد حضور ‌یافت و نمایندگان بخش نفت و گاز، حوزه سرویس بخش تولید و ارتباطات و بازار گروه به سرپرستی معاون بازرگانی بخش نفت و گاز، با اختصاص غرفه‌، علاوه بر پاسخگویی به حاضران و بازدیدکنندگان، در مذاکره با نمایندگان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه حضور داشتند. همچنین در روزهای برپایی این رویداد، برخی مقام‌ها و مسوولان از جمله حمیدرضا عراقی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه و …علاوه بر حضور در WPC از غرفه گروه مپنا نیز بازدید کردند.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا