جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دومین حضور مپنا در بزرگترین نمایشگاه صنعت ریلی جهان (INNOTRANS)

ششمین نمایشگاه دوسالانه اینوترنس (INNOTRANS) در تاریخ ۱ الی ۴ مهرماه، (۲۳ الی ۲۶ سپتامبر) در برلین پایتخت آلمان برگزار شد.

ششمین نمایشگاه دوسالانه اینوترنس (INNOTRANS) در تاریخ ۱ الی ۴ مهرماه، (۲۳ الی ۲۶ سپتامبر) در برلین پایتخت آلمان برگزار شد.
نمایشگاه اینوترنس با ۲۷۵۸ غرفه از ۵۵ کشور و ۱۳۹ هزار بازدید کننده در طی چهار روز، بزرگترین رویداد در صنعت ریلی جهان در سال ۲۰۱۴ بوده و شرکت‌های صاحب نام در بخش‌های زیرساخت‌های حمل و نقل ریلی، ناوگان ریلی، تجهیزات صنعت ریلی، ماشین‌آلات، حمل و نقل عمومی و طراحی داخلی خودروهای ریلی از سراسر دنیا در قالب بازدید و یا برپایی غرفه در آن حضور داشتند.
بخش حمل و نقل ریلی گروه مپنا نیز با برپایی غرفه‌ای به مساحت ۶۰ متر مربع برای دومین مرتبه در نمایشگاه اینوترنس حضور یافت و به معرفی برند مپنا و کسب و کارهای جدید بخش حمل و نقل ریلی در میان شرکت‌ها و بازدیدکنندگان حاضر در نمایشگاه پرداخت.
مپنا بزرگترین غرفه را در بین سه شرکت ایرانی شرکت‌ کننده در نمایشگاه داشت و محصولات و خدمات جدید خود از جمله لکوموتیو باری دیزل الکتریک MAP24، لکوموتیو دیزل هیدرولیک مانوری، لکوموتیو تونلی و برقی سازی خطوط راه آهن را معرفی نمود.
تیم حاضر مپنا در این نمایشگاه به سرپرستی مدیرعامل بخش حمل و نقل ریلی، علاوه بر پاسخگویی و معرفی فعالیت‌های گروه مپنا به بازدیدکنندگان، در حاشیه نمایشگاه، جلسات و مذاکراتی را با شرکت‌های خارجی همکار از جمله شرکت‌های زیمنس، فسلو، CAF، آلستوم، FCF، Rotem، KMW، MTU، فوله ترنسپورت و اشکودا برگزار نمود که نتایج ثمربخشی در پیشبرد پروژه‌های جاری و همچنین زمینه‌سازی برای همکاری‌های آتی با این شرکت‌ها را فراهم نمود. همچنین با توجه به معرفی آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در غرفه‌های شرکت‌های بزرگ و صاحب نام حاضر در نمایشگاه از جمله شرکت‌های زیمنس، بمباردیر، آلستوم، CAF و ….. تیم بازدیدکننده که علاوه بر نمایندگان بخش حمل و نقل ریلی، شامل همکارانی از شرکت‌های زیرمجموعه نیز بودند با تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا شده و با مدیران حاضر در غرفه‌ها به مذاکره پرداختند.
در این نمایشگاه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران عامل قطار شهری‌های کشور، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و مدیران و کارشناسان این شرکت به همراه تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان صنعت ریلی کشور حضور داشتند.
همچنین دکتر علی‌آبادی، مدیرعامل گروه مپنا، در روز دوم نمایشگاه از غرفه مپنا و سایر بخش‌های این نمایشگاه بازدید به عمل آورد و با مدیران شرکت‌های حاضر به گفت‌وگو و مذاکره پرداخت.
شایان ذکر است، علاوه بر گروه مپنا، دو شرکت ایرانی ایریکو و پادزانیج (در بخش طراحی داخلی) نیز در نمایشگاه اینوترنس حضور داشتند.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا