جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بازدید مدیرعامل شرکت برق و گاز تونس از کارخانجات گروه مپنا

مدیرعامل شرکت برق و گاز تونس و هیات همراه از کارخانجات مپنا بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت برق و گاز تونس و هیات همراه از کارخانجات مپنا بازدید کردند.

در این بازدید که روز یکشنبه هفتم دی ماه صورت گرفت، هیات تونسی از جمله “رشید بن دالی”، مدیرعامل شرکت STEG و اعضای هیأت‌‍مدیره STEG International  با همراهی معاون برنامه‌ریزی و کنترل راهبردی گروه از سالن‌ها و بخش‌های مختلف کارخانجات شرکت‌های توربین مپنا، پره‌توربین مپنا، ژنراتور مپنا و برق و کنترل مپنا دیدار نموده و از نزدیک با توانمندی‌ها و دستاوردهای گروه مپنا آشنا شدند.

همچنین در حاشیه این بازدید گفت‌وگویی با “رشید بن دالی”، مدیرعامل شرکت STEG انجام شد که از نظرتان می‌گذرد؛

بازدید شما از کارخانجات مپنا برای نخستین بار صورت گرفت؟

بله، برای نخستین بار است که به کشور ایران سفر کرده‌ام. همیشه دوست داشتم که به این کشور سفر کنم و از شرکت صنعتی و موفق مپنا نیز بازدید نمایم. قبل از حضور در کارخانجات گروه مپنا، احساس خوبی نسبت به این شرکت داشتم، ولی حالا که این بازدید به پایان رسیده، بیشتر تحت تاثیر این همه توانایی قرار گرفته‌ام.

چه چیزی شما را تحت تاثیر قرار داده است؟

به نظر من ایرانیان باید از داشتن چنین توانایی در کشورشان احساس غرور کنند، چرا که این شرکت توانسته نیروی انسانی عظیم و توانمندی را در یک مجموعه به کار گیرد و داشتن نیروی انسانی توانمند، تحقیقات و توسعه در کارخانجات مپنا و رسیدن به مرحله‌ای که توانایی رقابت با برترین‌های جهان را دارد، دستاورد قابل توجهی است.

در کشور تونس، شعری از “ابوالقاسم الشابی” با این مضمون مطرح است؛ “هر زمان که ملتی اراده کند، سرنوشت تغییر می‌کند” و در کشور ایران ما دقیقا شاهد چنین مفهومی هستیم.

 سطح توانایی گروه مپنا را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

شخصا از شرکت‌هایی مانند مپنا در کشورهای مختلف دنیا بازدید کرد‌ه‌ام و به جرات می‌توانم اعلام کنم که توانایی و تکنولوژی موجود در گروه مپنا با جهان برابر و حتی در برخی زمینه‌ها پیشرو است.

آینده همکاری‌های گروه مپنا و کشور تونس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

کشور تونس مانند ایران، امکانات لازم را برای پیشرفت و حرکت به سمت توسعه در اختیار دارد. در ایران استعدادهای فراوانی وجود دارد که نمونه‌های آن در گروه مپنا دیده می‌شود، کشور تونس نیز نیازمند یک محرک است که بتواند مشوق ما باشد تا ما هم در راهی که شما در آن هستید قرار گیریم.

امیدواریم با توجه به روی کار آمدن دولت جدید ما و تحولات رخ داده، شاهد همکاری‌های بیشتر باشیم و با توسعه همکاری‌ها، در مسیری که امروز مپنا در آن است قرار گیریم.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا