جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بازدید جمعی از مدیران ارشد صنایع نفت و گاز کشور از کارخانجات گروه مپنا

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی دماوند و برخی مدیران و معاونان این دو شرکت، از کارخانجات گروه مپنا بازدید نمودند.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی دماوند و برخی مدیران و معاونان این دو شرکت، از کارخانجات گروه مپنا بازدید نمودند.

در این رویداد که روز چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه و به دعوت گروه مپنا صورت گرفت، هیاتی به سرپرستی مهندس شعری مقدم، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مهندس شهریاری، مدیرعامل شرکت پتروشیمی دماوند با هدف آشنایی بیشتر با گروه مپنا و توانمندی‌های مختلف گروه در حوزه خدمات فنی مهندسی و پشتیبانی و تجهیزات نفت و گاز حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، دکتر علی‌آبادی و مهندس معیر، مدیرعامل گروه و مدیرعامل بخش نفت و گاز، ‌توضیحات جامعی در خصوص گروه مپنا، فعالیت‌ها و حوزه‌های کاری گروه ارائه نموده و به تشریح دستاوردها،‌ توانمندی‌ها و وضعیت جاری گروه مپنا و فرآیند تولیدات و اقدامات اجرایی انجام شده در حوزه‌های کسب و کار پرداختند. در این نشست، موضوعات مختلف از جمله حضور گروه مپنا در فازهای پارس جنوبی و توانمندی‌های گسترده گروه در عرصه‌ بالادستی و پایین دستی صنعت نفت و گاز کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه و پس از پاسخ‌گویی به پرسش‌های مطروحه، مدعوین با حضور برخی مدیران ارشد گروه از بخش‌های مختلف کارخانجات تولیدی گروه دیدار و با توانایی‌های مختلف مپنا از نزدیک آشنا شدند.

در اثنای این بازدید، بر ضرورت ارتقای سطح همکاری‌ها تاکید شد.

همچنین جمعی از مدیران ارشد فعال در صنایع نفت و گاز کشور از جمله معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و مدیران عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، شرکت انتقال گاز ایران و مجری طرح ایستگاه‌های تقویت فشار قوی از کارخانجات گروه مپنا در کرج بازدید به عمل آوردند و بر ضرورت ارتقای سطح همکاری‌ها تاکید نمودند.

در این رویداد که روز یکشنبه هفدهم اسفند ماه و با هدف آشنایی بیشتر مدعوین با گروه مپنا و توانمندی‌های مختلف گروه در حوزه ساخت تجهیزات نیروگاهی، خدمات فنی مهندسی و پشتیبانی و تجهیزات نفت و گاز برگزار شد، موضوعات مختلف از جمله حضور گروه مپنا در فازهای ۱۳، ۱۴، ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی و همچنین توانمندی‌های گسترده گروه در عرصه‌ بالادستی و پایین‌دستی صنعت نفت و گاز کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین هیأت مهمان با حضور دکتر علی‌‎آبادی از بخش‌های مختلف سالن‌های تولید کارخانجات تولیدی گروه دیدار و با توانمندی‌های تولیدی مپنا به خصوص در حوزه ساخت قطعات و تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت و گاز نظیر توربوکمپرسور و پره‌های داغ توربین از نزدیک آشنا شدند.

پیش از آن دکتر علی‌آبادی ‌توضیحات جامعی در خصوص گروه مپنا، فعالیت‌ها و حوزه‌های کاری گروه ارائه و دستاوردها،‌ توانمندی‌ها و وضعیت جاری مپنا و فرآیند تولیدات و اقدامات اجرایی انجام شده در حوزه نفت و گاز را تشریح کرد.

شایان ذکر است، در این رویداد، مدیران عامل بخش نفت و گاز، بخش تولید، شرکت‌های مهندسی و ساخت توربین مپنا، پره‌توربین مپنا، ژنراتور مپنا، موادکاران و برق و کنترل مپنا نیز مدعوین را همراهی نمودند.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا