جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مپنا در میان بزرگ‌ترین سازندگان صنعت نفت ایران

سومین دورۀ “نمایشگاه تخصصی ساختِ داخلِ تجهیزات صنعت نفت” فرصت چهار روزه‌ای برای معرفی توانمندی‌ها و نمایش محصولات و خدمات گروه مپنا برای توسعه صنعت نفت در قلب استان خوزستان فراهم آورد.

سومین دورۀ “نمایشگاه تخصصی ساختِ داخلِ تجهیزات صنعت نفت” فرصت چهار روزه‌ای برای معرفی توانمندی‌ها و نمایش محصولات و خدمات گروه مپنا برای توسعه صنعت نفت در قلب استان خوزستان فراهم آورد.

نمایشگاه چهار روزه اهواز با هدف تبیین توانمندی‌های شرکت‌های داخلی جهت تأمین بخشی از نیازمندی‌های صنعت نفت برگزار شد و گروه مپنا نیز در میان ۳۰۰ شرکتی بود که به عرضۀ آخرین دستاوردهای خود در صنعت نفت پرداختند.

این نمایشگاه روزهای ۲۸ آذر تا اول دی برگزار شد و نه فقط سازندگان داخلی و تأمین‌کنندگان، بلکه فعالانِ مراکز دانشگاهی و دانش­بنیان نیز در آن حضوری چشمگیر داشتند. رونمایی از آخرین دستاوردهای ساختِ داخل در نفت و صنعت حفاری و برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص وضعیتِ ساخت داخل در شرایط پسا تحریم از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه بود.

گروه مپنا نیز با هدف نمایش توانمندی‌ها و معرفی محصولات و خدمات خود در سومین دورۀ نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان حضور یافت. نمایندگان گروه مپنا از بخش‌های نفت و گاز و تولید به همراه تعدادی از کارکنانِ شرکت‌ها در کنارِ کارشناسانی از معاونت تحقیق و توسعه و مدیریت ارتباطات و بازار گروه در این نمایشگاه حضور یافتند تا پاسخگوی حاضران و مدعوین باشند.

علاوه بر اختصاص غرفه‌‌ای در سالن اصلی، گروه مپنا از محوطه‌ فضای باز نمایشگاه نیز برای به نمایش گذاردنِ تجهیزات سخت‌افزاری حفاری و جدیدترین خدمات خود بهره برد. همچنین جلسات مختلفی در محل نمایشگاه و غرفه مپنا با هدف پیگیری موضوعات و بررسی قراردادهای ساختِ قطعات و ارائه خدمات، و نیز نحوۀ توسعۀ فعالیت‌ها برگزار شد.

نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت اهواز، پس از نمایشگاه بین‌المللی تهران، تنها نمایشگاه رسمی وزارت نفت است که بر موضوعِ بومی‌سازی تجهیزات صنعت نفت تمرکز دارد و با هدف افزایش تعامل و تبادل دانش و تجربه برای توسعه ساخت داخل و خوداتکایی و توسعه کشور برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا