جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پروژه پکیج C توسعه پالایشگاه اصفهان

مشخصات پروژه

طرح توسعه فرآیند و بهینه سازی پالایشگاه اصفهان در ۵بسته( A~E) با اهداف ذیل تعریف گردید :

کاهش تولید محصولات سنگین (نفت کوره) و افزایش تولید محصولات سبک و با ارزش ( عمدتا“بنزین ) با احداث واحدهای فرایندی جدید، ارتقاء کیفیت محصولات اصلی ( بنزین، نفت سفید و نفت گاز) مطابق با استاندارد فراورده های نفتی اروپا با احداث واحدهای فرایندی مورد نیاز،  تثبیت ظرفیت بهینه پالایشی در ۳۷۳۰۰۰ بشکه در روز و افزایش انعطاف پذیری عملیاتی با احداث یک واحد تقطیر جدید.

محدودۀ کاری مپنا (بستۀ C): شامل عملیات ساختمانی، تامین تجهیزات، نصب و پیش راه اندازی واحدهای:  تولید و توزیع برق و بخار، آبرسانی، سوخت رسانی، هوای ابزار دقیق و سرویس ، ارتباطات واحدهای فرآیندی و توزیع نیتروژن، تصفیه خانه های آب، پساب صنعتی و بهداشتی، فلر و مخازن استوانه ای و کروی پالایشگاه و اجرای کلیه ساختمانهای مربوطه ) می باشد.

شرکت نیرپارس با تکمیل خدمات مهندسی، تامین کالا و اجرا با مشارکت گروه مپنا در پروژه پکیج (C) طرح توسعه پالایشگاه نفت اصفهان، پیشرفت فیزیکی این پروژه را مجموعا به 96 درصد رسانده است.
در این پروژه، شرکت نیرپارس به عنوان لیدر کنسرسیوم، تاکنون ساخت و تحویل 64 دستگاه مخزن ذخیره استراتژیک استوانه و کروی، نهائی‌سازی خدمات مهندسی و تامین کالای واحدهای یوتیلیتی و آفسایت پروژه به همراه فعالیت EP ناحیه LPG را به انجام رسانده است.

همچنین ساخت و تحویل مجموعه ساختمان‌های غیرصنعتی و تحویل قطعی کلیه مستحدثات مربوطه از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این پروژه است.

کارفرما : شرکت ملی مهندسی نفت ایران

تصاویر پروژه

پیمایش به بالا