جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدیرعامل گروه مپنا: از انتشار پیام تبریک و ارسال گل خودداری شود

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت گروه مپنا، صبح روز ‌سه‌شنبه مورخ 16 مردادماه 1403، با حضور بیش از 81 درصدی صاحبان سهام در سالن همایش قلم کتابخانه ملی برگزار شد و تقسیم سود نقدی به میزان 500 ریال به ازای هر سهم برای دوره مالی 11 ماهه منتهی به 29 اسفند 1402 به تصویب رسید..

مدیرعامل گروه در پیامی خطاب به همه واحدهای ستادی و شرکت‌های گروه مپنا و نیز همکاران این گروه در سازمان‌ها و شرکت‌ها، خواستار عدم درج هرگونه پیام تبریک در رسانه‌ها و ارسال گل و هر نوع یادبود شد.

در پیام “محمد اولیاء” آمده است: «اکنون که با اعتماد هیأت مدیره، مسئولیت خطیر مدیریت عامل گروه مپنا بر عهده اینجانب گذاشته شده است، ضمن سپاسگزاری پیشاپیش، از تمامی مدیران، همکاران و دوستان ارجمند در گروه مپنا و نیز سازمان‌ها و شرکت‌های همکار، درخواست دارم به منظور استفاده بهینه از منابع، از هرگونه چاپ آگهی تبریک در رسانه‌ها خطاب به اینجانب و یا ارسال گل و یادبود خودداری نمایند».
بر همین اساس از همه واحدهای ستادی و شرکت‌های گروه مپنا درخواست می‌شود، ضمن رعایت این دستورالعمل و نیز اطلاع‌رسانی به همه ذی‌نفعان خود در خارج از گروه مپنا در این خصوص، در صورت تمایل و صلاحدید، هزینه‌های مربوطه را به خیریه طرح انفاق (فعال در گروه مپنا) یا سایر امور عام المنفعه تخصیص دهند.

مدیریت ارتباطات و بازار گروه مپنا‌‌

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا