جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور فعالانه گروه مپنا در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کیش

یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی هوایی کیش در حالی برگزار شد که گروه مپنا با ارائه و معرفی ظرفیت‌های خود در صنعت هوایی پرداخت.

یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی هوایی کیش در حالی برگزار شد که گروه مپنا با ارائه و معرفی ظرفیت‌های خود در صنعت هوایی پرداخت.
در این نمایشگاه برای اولین بار یک موتور هواپیمای مسافربری، توسط گروه مپنا به صورت زنده تست شد.
در این رویداد از سامانه آزمون سیار موتور هوایی نیز که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشی مپنا به جهت تحقیق و توسعه طراحی و ساخته شده، رونمایی شد.
گروه مپنا در این نمایشگاه، با در اختیار داشتن غرفه‌ای اختصاصی به ارائه دستاوردها و معرفی فعالیت‌ها و محصولات خود در حوزه تعمیرات موتورهای هواپیماهای مسافربری پرداخت.
فعالیت‌های گروه مپنا در زمینه موتورهای هوایی شامل خدمات تعمیرات موتور و قطعات در قالب پارت ۱۴۵ و طراحی و ساخت قطعات در قالب پارت ۲۱ است.
شایان ذکر است گروه مپنا با اطمینان از ظرفیت‌های دانش بنیان و زیرساختی و توانمندی‌های مهندسی و همچنین با تکیه بر تجربیات ارزشمند خود در حوزه ساخت توربین‌های گازی اقدام به ورود به صنعت هوایی کرده است. به همین منظور مرکز هوایی مپنا با ماموریت تعمیر و تست موتور و نیز طراحی و ساخت قطعات موتورهای هوایی ضمن رعایت استانداردهای بین‌المللی و با استفاده از نیروهای متخصص داخلی و تکنولوژی‌های به‌روز و کارآمد دنیا در راستای افزایش توان و ظرفیت ناوگان هوایی کشور فعالیت می‌کند.
گفتنی است یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی هوایی کیش با حضور حدود 90 شرکت داخلی و هفت شرکت خارجی، 22 تا 25 آذر 1401 در جزیره کیش ادامه داشت.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا