جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مپنا در نمایشگاه بین‌المللی حمل ‌و نقل ریلی حضور می‌یابد

مپنا نیوز - هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته (RAILEXPO2021) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

مپنا نیوز – هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته (RAILEXPO2021) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه که 13 تا 16 اسفندماه برپا خواهد بود، شرکت‌های مطرح و صاحب نام صنعت ریلی، جدیدترین محصولات و خدمات خود را در  معرض دید مدیران، متخصصان و صاحب نظران صنایع ریلی قرار می‌دهند.  
بخش حمل و نقل ریلی گروه مپنا نیز با اختصاص غرفه‌ای‌ به مساحت 320 متر مربع در سالن شماره 38 -B در این رویداد حضور دارد و به ارائه محصولات،‌ پروژه‌ها و خدمات خود مانند لوکوموتیو مسافری، باری، تونلی، سیستم تراموا،‌ سیستم سیگنالینگ، انواع واگن، ترمز لوکوموتیو و تهویه مطبوع واگن مسافری و … خواهد پرداخت.
در این رویداد، کلیه شرکت‌های زیرمجموعه بخش حمل و نقل ریلی شامل شرکت مهندسی و ساخت لکوموتیو مپنا، شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا، شرکت تعمیرات و توسعه بهره‌برداری ریلی مپنا، شرکت توسعه ناوگان ریلی مپنا، شرکت فناوری­های ریلی مپنا، شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا، شرکت واگن پارس، شرکت احیاء صنعت ادوات به همراه دو شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا و شرکت مهندسی و ساخت ژنراتور مپنا به عنوان تأمین کنندگان تجهیزات ریلی، محصولات و خدمات خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا