جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

امضا تفاهم‌نامه همکاری گروه مپنا و شرکت ماموت

امضاء تفاهنامه میان مپنا و ماموت
گروه مپنا و گروه ماموت، روز چهارشنبه 11 بهمن ماه 1402، تفاهم‌نامه‌ای در حوزه برقی‌سازی و زیرساخت‌های مرتبط امضا کردند.

این تفاهم‌نامه در حاشیه پنجمین نمایشگاه خودرو تهران و با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، میان خلیل بهبهانی مدیرعامل حوزه برق گروه مپنا و محمد مومنی قائم‌مقام مدیرعامل شرکت ماموت به امضا رسید.
بر اساس مفاد تفاهم‌نامه مشترک، دو طرف علاوه بر حوزه برقی‌سازی و زیرساخت‌های مرتبط از جمله ایستگاه شارژ برقی، در زمینه پروژه‌های نیروگاهی، سازه‌ای، تولید و تأمین باتری‌های الکتریکی با یکدیگر مشارکت خواهند داشت. سرمایه‌گذاری مشترک جهت راه‌اندازی مرکز تحقیق و توسعه پلتفرم‌های الکتریکی خودرو از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.
فعالیت‌های گروه مپنا در حوزه برقی‌سازی زیرساخت‌های حمل و نقل از میانه دهه 90 آغاز شده است و بر توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل برقی به ویژه برقی‌سازی خودرو و طراحی ایستگاه‌های شارژ خودرو برقی و تولید باتری متمرکز است.
شرکت ماموت که فعالیت خود را از سال 1367 آغاز کرده است، در زمینه ساخت کِشنده، ساندویچ پانل، کانکس، کانتینر و اتاق‌های ایزوله فعالیت دارد و اخیراً به حوزه خودرو وارد شده است.
پنجمین نمایشگاه خودرو تهران که از 9 بهمن ماه فعالیت خود را در محل نمایشگاه شهر آفتاب آغاز کرده است از بزرگترین گردهمایی‌های فعالان صنعت خودرو محسوب می‌شود و تا 15 بهمن ادامه خواهد داشت.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا