جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تجهیزات گروه مپنا در خطوط اصلی شبکه گاز کشور با مدیریت نیرپارس

مدیرعامل شرکت نیرپارس در حاشیه بازدید از ایستگاه گاز اردستان با حضور مدیرعامل شرکت توسعه گاز ایران داخلی‌سازی توربوکمپرسور در گروه مپنا را خبر بسیار خوبی برای صنعت نفت و گاز کشور دانست.

مهندس محمدرضا پارساپور با اشاره به عزم این شرکت در بهره‌گیری از تجهیزات بومی‌سازی شده برای اجرای پروژه‌ها گفت: هم اکنون بخش عمده‌ای از تجهیزات نصب شده در پروژه یکصد دستگاه توربوکمپرسور ایرانی و از تولیدات گروه مپنا تامین شده است.
او افزود: در پروژه یکصد دستگاه توربوکمپرسور که با مدیریت شرکت نیرپارس درحال اجرا است تاکنون 76 دستگاه توربین و 71 دستگاه کمپرسور به شرکت ملی توسعه گاز ایران به عنوان کارفرما این پروژه، تحویل داده شده است.
پارساپور با تاکید بر اینکه رساندن تجهیزات و کالای مصرفی این پروژه به موقع و براساس زمانبندی انجام شده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، ادامه داد: طبق پیش‌بینی انجام شده با تلاش کارکنان و متخصصان شرکت نیرپارس، اجرای پروژه یکصد دستگاه توربوکمپرسور به موقع عملیاتی خواهد شد.
او هچنین تصریح کرد: در پروه یکصد دستگاه توربوکمپرسور شرکت نیرپارس مهندسی، تامین، ساخت و راه‌اندازی کلیه تجهیزات توربوکمپرسور را برعهده دارد.
مدیرعامل شرکت نیرپارس افزود: اجرای این پروژه با مدیریت شرکت نیرپارس و همکاری شرکت توگا و مکو درحال انجام است.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا