جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران؛ معرفی مپنا به عنوان “مشارکت کننده برتر در حوزه پیمانکاری”

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعتِ برق ایران، پس از چهار روز فعالیت، عصر روز یکشنبه، 12 آبان، در حالی پایان یافت که در مراسمِ اختتامیه، از شرکت‌های برگزیده تقدیر و از گروه مپنا به عنوان "مشارکت کننده برتر در حوزه پیمانکاری" یاد شد.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعتِ برق ایران، پس از چهار روز فعالیت، عصر روز یکشنبه، 12 آبان، در حالی پایان یافت که در مراسمِ اختتامیه، از شرکت‌های برگزیده تقدیر و از گروه مپنا به عنوان “مشارکت کننده برتر در حوزه پیمانکاری” یاد شد.
در مراسم پایانی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران، شرکت‌های برتر در بخش‌های کارفرما، مشاور، پیمانکاری، تولیدکننده و دانش بنیان معرفی و تقدیر شدند.
امسال نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران با حضور بیش از 500 شرکت داخلی و خارجی برگزار شد و تعداد قابل‌توجهی از فعالان، صنعت‌گران، بازدیدکنندگان و علاقه‌مندانِ عرصۀ تولید محصولات و خدماتِ صنعت برق در این رویداد حضور یافتند تا به بزرگترین گردهمایی عرضه‌کنندگان و متقاضیان این صنعت در داخل کشور شکل دهند.
اطلاع‌رسانی دربارۀ آخرین فنآوری‌های موجود در صنعت برق، معرفی قابلیت‌های نیروگاه‌های جدید اعم از نیروگاه‌های بزرگ و کوچک، تولید پراکندۀ برق و آب، توربین‌های بادی و انرژی‌های پاک و بازارهای داخلی و منطقه‌ای در چهار روز فعالیتِ این نمایشگاه ‌نمود داشت.
گروه مپنا نیز به منظور معرفی بیشتر قابلیت‌ها، تثبیت جایگاه برند و افزایش سطح همکاری با شرکت‌های دست‌اندرکار در صنایع مرتبط در نمایشگاه امسال حضور داشت و نمایندگان این گروه، فعال و پاسخگو، میزبان بازدیدکنندگان بودند.
بسیاری از متخصصان داخلی و خارجی صنعت برق از جمله وزیر نیرو، برخی از معاونان و مشاورانِ وزیر نیرو، مدیران عامل تعدادی از نیروگاه‌های برق کشور، وزیر برق و مدیرعامل موسسه تولید برق سوریه، وزیر برق ارمنستان، معاون وزیر برق عراق و مدیران و نمایندگان شرکت‌های خارجی و داخلی در غرفۀ مپنا حضور یافتند و به گفت‌وگو و مذاکره با نمایندگان گروه مپنا نشستند.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا