جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قرارداد پساب تصفیه‌خانۀ ذوب‌آهن اصفهان با گروه مپنا امضاء شد

قرارداد ساخت، بهره­برداری و واگذاری تصفیه‌خانۀ پساب ذوب‌آهن اصفهان به ظرفیت ورودي 850 متر مکعب در ساعت، در قالب پروژه سرمایه‌گذاری امضاء و مبادله شد.

قرارداد ساخت، بهره­‌برداری و واگذاری تصفیه‌خانۀ پساب ذوب‌آهن اصفهان به ظرفیت ورودی 850 متر مکعب در ساعت، در قالب پروژه سرمایه‌گذاری امضاء و مبادله شد.
در این پروژه، فاضلاب تصفیه شده شهر­های فولادشهر و زرین‌شهر اصفهان، پساب صنعتی کارخانه و فاضلاب تصفیه نشده انسانی (اماکن) ذوب‌آهن به عنوان ورودی تصفیه‌خانه با ضریب بازیابی 90 درصد به محصولات آب نرم و آب صنعتی تبدیل و تحویل کارخانه ذوب­آهن اصفهان می­شود.
این نوع پروژه، نخستین تجربه سرمایه­گذاری گروه مپنا و زمینه‌ساز ورود مپنا به موضوع تصفیه پساب فاضلاب صنعتی و شهری در مقیاس بزرگ است که با توجه به وضعیت کنونی کشور و بحران کم‌آبی اهمیت به‌سزایی خواهد داشت و موجب احیای آب و بازچرخانی مجدد آن خواهد شد.
قرارداد تصفیه­خانه ذوب­آهن اصفهان در قالب BOT به صورت خرید تضمینی آب خروجی تصفیه‌خانه به مدت 15 سال و به میزان 6/6 میلیون متر مکعب در سال با گروه مپنا به امضاء رسید. سرمایه‌گذار پروژه، بخش پروژه‌های سرمایه‌گذاری گروه مپنا و اجرای پروژه (EPC) به رهبری شرکت نصب‌نیرو از مجموع شرکت‌های تابعه این گروه بوده و سرمایه‌پذیر شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان است.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا