جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور گروه مپنا در دهمین نمایشگاه انرژی کیش

گروه مپنا – دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی از ۲۳ تا ۲۶ دی ماه در جزیره کیش برپا می شود و مپنا حضوری فعال در این رویداد خواهد داشت. این نمایشگاه با عنوان «جایگاه معرفی توانمندی کشور در زمینه نفت، گاز، برق، آب و انرژی‌های نو»، درمرکز دائمی نمایشگاه های جزیره کیش برگزار می‌شود.

گروه مپنا – دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی  از ۲۳ تا ۲۶ دی ماه در جزیره کیش برپا می شود و مپنا حضوری فعال در این رویداد خواهد داشت. این نمایشگاه با عنوان «جایگاه معرفی توانمندی کشور در زمینه نفت، گاز، برق، آب و انرژی‌های نو»، درمرکز دائمی نمایشگاه های جزیره کیش برگزار می‌شود.

گروه مپنا به عنوان یکی از شرکت های مطرح در حوزه صنایع نیرو، نفت و گاز به منظور معرفی قابلیت ها و افزایش سطح همکاری ها دراین نمایشگاه حضور خواهد داشت. همچنین نمایندگان گروه مپنا، در روزهای برگزاری نمایشگاه علاوه بر پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان، به گفت و گو با نمایندگان شرکت های کارفرما و پیمانکار حاضر در این رویداد می پردازند.

معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مربوط به صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و آب و برق، آشنایی دست‌اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود در سایر کشورها، ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به منظور آشنایی بهتر با نیازهای بازار مصرف و …از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه و همایش های جانبی آن اعلام شده است.

دراین رویداد بین المللی علاوه بر شرکت های خارجی ده ها ها شرکت داخلی و نمایندگانی از شرکت های خارجی، آخرین محصولات و دستاوردهای خود را در دسترس علاقه مندان و بازدید کنندگان قرار می دهند.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا