جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بیست و یکمین کنگره جهانی نفت (WPC) به میزبانی مسکو برگزار می‌شود

بیست و یکمین کنگره جهانی نفت (WPC) به میزبانی روسیه برگزار می‌شود و انتظار می‌رود این رویداد بیش از ۵۰۰۰ نفر از فعالان این صنعت را دور هم جمع کند. مسکو میزبان این دوره کنگره جهانی نفت است که از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ خرداد ماه (۱۵ تا ۱۹ ژوئیه) در حال برگزاری است.

بیست و یکمین کنگره جهانی نفت (WPC) به میزبانی روسیه برگزار می‌شود و انتظار می‌رود این رویداد بیش از ۵۰۰۰ نفر از فعالان این صنعت را دور هم جمع کند. مسکو میزبان این دوره کنگره جهانی نفت است که از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ خرداد ماه (۱۵ تا ۱۹ ژوئیه) در حال برگزاری است.
بیست و یکمین این دوره از کنگره جهانی نفت میزبان میهمانانی از ۱۰۰ کشور جهان است. در این میان ۵۰۰ تن از مدیران شرکت‌های بین‌المللی، ۵۰ وزیر از کشورهای مختلف و نزدیک به ۵۰۰ نفر از اصحاب رسانه در این رویداد بزرگ شرکت می‌کنند.

این کنگره که در مرکز نمایشگاهی کروکاس اکسپو برگزار می‌شود، بزرگ ترین رویدادی است که در سال‌های اخیر در روسیه برگزار شده است، ضمن آنکه این رویداد در صنعت نفت روسیه مهم‌ترین رویداد داخلی محسوب می‌شود. دولت روسیه تاکنون برای برگزاری این رویداد نزدیک به ۱۲ میلیون روبل هزینه کرده است (هر روبل روسیه برابر ۰٫۰۳ دلار آمریکاست).

با توجه به این که کنگره جهانی نفت هر سه سال یک بار برگزار می‌شود، برای آن عنوان المپیک جهانی صنعت و نفت گاز را در نظر گرفته‌اند زیرا نمایندگان بسیاری از کشورهای مصرف کننده و تولید کننده در این رویداد جهانی شرکت می‌کنند. دبیرخانه شورای جهانی نفت در لندن واقع شده است و ۶۵ کشور جهان که حدود ٩۵ درصد نفت و گاز جهان را مصرف می‌کنند، عضو این شورا هستند.

این کنگره جنبه‌های مختلف صنعت از جمله پیشرفت‌های فناوری در بخش‌های بالادستی و پایین‌دستی، صنعت گاز و انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت صنایع و امور اجتماعی، اقتصادی و تاثیرهای مخرب صنعت نفت و گاز بر محیط زیست را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

گروه مپنا نیز جهت توسعه فعالیت‌های خود و دستیابی به فرصت‌های جدید و گسترش روابط با شرکت‌های فعال در پروژه‌های مرتبط در این رویداد حضور می‌یابد و نمایندگان بخش نفت و گاز، حوزه سرویس بخش تولید و ارتباطات و بازار گروه به سرپرستی معاون بازرگانی بخش نفت و گاز، با اختصاص غرفه در این رویداد حاضر خواهند بود.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا