جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نشست هیات تجاری و اقتصادی جمهوری ایرلند و مدیران گروه مپنا برگزار شد

در نشست هیات تجاری و اقتصادی جمهوری ایرلند و برخی مدیران ارشد گروه مپنا، زمینه‌های همکاری‌های مشترک بررسی شد.

در نشست هیات تجاری و اقتصادی جمهوری ایرلند و برخی مدیران ارشد گروه مپنا، زمینه‌های همکاری‌های مشترک بررسی شد.

در این نشست که پیش از ظهر روز چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه و در ساختمان میرداماد شرکت مپنا برگزار شد، هیاتی به سرپرستی “برتی آهرن” Mr.Bertie Ahern نخست‌وزیر سابق جمهوری ایرلند با برخی مدیران ارشد گروه مپنا از جمله مدیرعامل بخش پروژه‌های سرمایه‌گذاری، معاون برنامه‌ریزی و کنترل راهبردی، مدیرعامل شرکت نصب‎‌نیرو و مدیر ارتباطات و بازار گروه دیدار و به بررسی راه‌های توسعه همکاری‌ها پرداختند.

در این نشست، مهندس بهبهانی ضمن معرفی گروه مپنا به بیان دستاوردها، توانمندی‌ها و فعالیت‌های گروه در حوزه‌های کسب و کار از جمله نیرو، نفت و گاز، حمل و نقل ریلی و پروژه‌های سرمایه‌گذاری پرداخت.

وی همچنین از امکان فعالیت و همکاری‌های جدید در زمینه‌های بهداشت شامل احداث بیمارستان و ساخت تجهیزات بیمارستانی و ارتباطات مخابراتی خبر داد.

آقای برتی آهرن، سرپرست هیات تجاری و اقتصادی ایرلند نیز که با همراهی مشاوران سرمایه‌گذاری، نماینده شرکت‌های تجاری و مشاور عضو موسسه AVAR جمهوری ایرلند به کشورمان سفر  کرده‌اند با ابراز خرسندی از حضور در گروه مپنا گفت: این هیات اقتصادی، نماینده حدود ۵۰ شرکت اقتصادی و فنی تخصصی ایرلندی است و در انتقال دانش فنی فعالیت می‌نمایند.

نخست‌وزیر سابق ایرلند که پیشتر وزیر کار آن کشور نیز بوده است، با ارائه پیشنهاد تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری مشترک تصریح کرد: در صورت شکل‌گیری این صندوق، نیازسنجی شده و امکان تامین قطعات و کالاهای مورد نیاز فراهم خواهد شد، همچنین شرایط ورود گروه مپنا به بورس‌های لندن و ایرلند فراهم می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: امکان همکاری در زمینه‌های دانشی، فاینانس، انرژی‌های بادی و خورشیدی و … با گروه مپنا فراهم است.

شایان ذکر است، دو طرف تفاهم کردند تا با مذاکرات کارشناسی بیشتر، زمینه‌های انعقاد قرارداد مشترک را فراهم نمایند.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا