جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور گروه مپنا در کنفرانس و نمایشگاه POWER-GEN 2015 اروپا

کنفرانس و نمایشگاه Power-Gen 2015 اروپا، در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر آمستردام هلند(AMSTERDAM RAI) برگزار ‌‌شد و گروه مپنا نیز در میان صدها شرکت معتبر صنعت برق جهان در این رویداد حضور یافت.

کنفرانس و نمایشگاه Power-Gen 2015  اروپا، در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر آمستردام هلند(AMSTERDAM RAI)  برگزار ‌‌شد و گروه مپنا نیز در میان صدها شرکت معتبر صنعت برق جهان در این رویداد حضور یافت.

کنفرانس و نمایشگاه پاورژن اروپا، نهم تا یازدهم ماهJUNE   در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر آمستردام هلند (AMSTERDAM RAI)   برگزار ‌‌شد و صد‌ها شرکت معتبر از قاره‌های آمریکا، اروپا و آسیا از جمله موسسات مطرحی چون SIEMENS،GE Energy، ANSALDO و .ExxonMobil، Doosan،، MITSUBISHI، اداره انرژی ایالات متحده،  Wärtsilä و …به عرضه جدیدترین دستاوردهای خود پرداختند.

کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی اروپا از بزرگترین رویدادهای جهانی در زمینه انرژی است و شرکت‌هایی معتبر از قاره‌های مختلف و بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه انرژی در آن حضور و مشارکت دارند و علاوه بر بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف بخش‌ انرژی، تکنولوژی‌های نوین توسعه برق از جمله در انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر را عرضه می‌کنند. به همین جهت، این رویداد، محل مناسبی برای کسب اطلاع از آخرین تغییر و تحولات تکنولوژی‌های عرصه تولید انرژی، کسب دیدگاه‌های روزآمد نسبت به محصولات جدید، رقبای تازه وارد، مشتریان، خریداران و همکاران بالقوه و دیگر شرکت‌های مولد انرژی محسوب می‌شود.

در نمایشگاه سال  جاری، آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های جدید در حوزه های مختلف نیرو به ویژه در زمینه افزایش راندمان ارائه شد، به گونه‌ای که برخی شرکت‌های سازنده اروپایی و آمریکایی در حوزه پروژه نیروگاه‌های سیکل ترکیبی، راندمان بالای ۶۱ درصد و در پروژه‌های CHP، راندمان بالای ۹۰ درصد را ارائه کردند.

همچنین بر خلاف رویه حاکم در بازار و صنعت برق کشورمان در تمرکز بر دست‌یابی به توربین‌های کلاس F، در نمایشگاه Power – gen 2015، تمرکز عمده شرکت‌های حاضر بر تولید پراکنده، توربین‌های گازی سایز کوچک کمتر از ۲۵ مگاوات و موترهای گاز سوز” بود، با این حال بخش نیروگاه‌های بادی و خورشیدی در نمایشگاه امسال نسبت به دوره قبل از استقبال کمتری برخوردار بود که از علل اصلی آن می‌توان به کاهش قیمت نفت اشاره نمود.

گروه مپنا نیز به عنوان یکی از شرکت­های مطرح در حوزه صنایع انرژی، به منظور معرفی قابلیت‌ها و افزایش سطح همکاری­ها در این رویداد حضور ‌یافت و هیات اعزامی گروه، ضمن حضور در نمایشگاه و غرفه مپنا، علاوه بر پاسخگویی به سوالات مدعوین، به مذاکره و گفت‌وگو با نمایندگان شرکت­های حاضر پرداختند. غرفه گروه مپنا در نمایشگاه پاورژن آمستردام در مجاورت غرفه شرکت‌های GE آمریکا و دوسان کره جنوبی بود و نمایندگان گروه در مدت برگزاری نمایشگاه، پاسخگوی بازدید کنندگان بسیاری بودند.

نمایندگان گروه در این رویداد به ارائه توانمندی‌های مپنا در زمینه ” تولید جدیدترین پره‌های توربین و نیروگاه‌های سیکل ترکیبی سایز کوچک، نیروگاه‌های موبایل، پروژه‌های IP و …” پرداختند که مورد استقبال قرار گرفت.

از ویژگی‌های نمایشگاه امسال می‌توان به استقبال شایان توجه دیگر شرکت‌ها و بازدیدکنندگان از غرفه مپنا نام برد، به گونه‌ای که برخی نمایندگان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در مذاکره با نمایندگان گروه مپنا به مذاکره و گفت و گو در زمینه گسترش همکاری‌های مشترک از جمله مشارکت در بازار کشورهای عراق، ترکیه، غنا و آفریقای جنوبی پرداختند و برای همکاری با گروه مپنا اعلام آمادگی نمودند.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا