جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور گروه مپنا در کنفرانس و نمایشگاهPOWER-GEN ASIA

جدیدترین کنفرانس و نمایشگاه Power-Gen Asia (پاورژن آسیا)، با عنوان بخشی از ASEAN Power Week با چهار محور “روندها، پروژه‌ها، برنامه‌ریزی”، “بهره‌برداری هوشمند، انعطاف‌پذیر و پاک”، “تکنولوژی‌های نیروگاهی” و”بهینه‌سازی بهره‌برداری از نیروگاه‌ها” برگزار شد.

جدیدترین کنفرانس و نمایشگاه Power-Gen Asia   (پاورژن آسیا)، با عنوان بخشی از ASEAN Power Week با چهار محور “روندها، پروژه‌ها، برنامه‌ریزی”، “بهره‌برداری هوشمند، انعطاف‌پذیر و پاک”، “تکنولوژی‌های نیروگاهی” و”بهینه‌سازی بهره‌برداری از نیروگاه‌ها” برگزار شد.

این رویداد، دهم تا دوازدهم شهریور ماه، (اول تا سوم ماه سپتامبر) در مرکز گردهم‌آیی‌های شهر بانکوک  کشور تایلند برپا شد.

Power-Gen Asia  با توجه به حضور ده‌ها شرکت معتبر بین‌المللی از کشورهای مختلف جهان از جمله کمپانی‌های معتبر زیمنس، آنسالدو، دوسان، کاوازاکی و ABB و GE وWärtsilä و حضور هزاران بازدیدکننده از فعالان و علاقه‌مندان عرصه تولید انرژی، یکی از بزرگترین محل‌های حضور عرضه‌کنندگان و متقاضیان محصولات صنایع حوزه انرژی برق محسوب ‌‌شده و همزمان با اطلاع‌رسانی در خصوص آخرین فناوری‌ها، توجه ویژه‌ای به طراحی نیروگاه و فناوری مورد استفاده در نیروگاه‌های جدید، فناوری توربین گاز، انرژی‌های تجدیدپذیر، بازارهای جهانی و …در آن‌ ‌نمود داشت و به همین جهت محل مناسبی برای کسب اطلاع از آخرین تغییر و تحولات تکنولوژی‌های عرصه تولید انرژی، کسب دیدگاه‌های روزآمد نسبت به محصولات جدید، رقبای تازه وارد، مشتریان، خریداران و همکاران بالقوه و دیگر شرکت‌های مولد انرژی بود.

گروه مپنا نیز به منظور معرفی بیشتر قابلیت‌ها، تثبیت جایگاه برند و گسترش روابط با شرکت‌های فعال در پروژه‌های مرتبط در این رویداد حضور ‌یافت و نمایندگان این گروه، با اختصاص غرفه‌ای‌، علاوه بر پاسخگویی به حاضران و بازدیدکنندگان، در مذاکره با نمایندگان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه حضور داشتند. علاوه بر استقبال مناسب عمومی، بسیاری از مدیران شرکت‎‌های مطرح از جمله GE، زیمنس و آلستوم و … نیز در غرفه مپنا حاضر شدند و به گفت‌وگو با نمایندگان گروه پرداختند. همچنین پیشنهاداتی برای همکاری با مپنا در حوزه‌های”انرژی‌های بادی، فروش قطعات نیروگاهی و سرویس” مطرح و برای برخی از آنها جلسات پیگیری در محل غرفه برپا شد.

شایان ذکر است، کنفرانس و نمایشگاه پاورژن آسیا، سال آینده، در سئول پایتخت کره جنوبی برگزار خواهد شد.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا